یزدفردا:حجت الاسلام والمسلمين "راشد يزدي" در جمع كاركنان پليس استان يزد، پليس را وزنه اعتدال در جامعه برشمرد و گفت: امروزه پليس داراي شأن و منزلت بالايي در بين شهروندان است و به عنوان وزنه اعتدال در بين افراد جامعه ، عمل مي كند.

نماينده مقام معظم رهبري در "آستان قدس رضوي " با اشاره به اينكه پليس بيدار و هوشيار باعث آرامش بين مردم مي شود خاطرنشان كرد: هيبت مامور نبايد شكسته شود و پليس بايد با اقتدار در سطح شهر حضور پيدا كند تا مجرمان با ديدن مامور پليس احساس خطر كنند.

وي ادامه داد: يكي از وظايف ناجا پيشگيري از وقوع جرايم است كه اين امر با برنامه ريزي و آموزش همگاني ميسر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمين راشد يزدي، قاطعيت پليس را جدا از خشونت دانست و گفت: مردم از ديدن پليس قاطع احساس لذت مي كنند.

نماينده مقام معظم رهبري در آستان قدس رضوي، نحوه انجام وظيفه پليس را كه برقراري نظم و امنيت در جامعه است را بسيار عالي ارزيابي كرد و افزود: سازمان پليس در حال حاضر بسيار معتدل و ميانه رو است؛ كه اين امر برگرفته و نشات گرفته از تعاليم ديني و اسلامي است.

وي، نيروي پليس كشور را نيرويي با شور وشعور، با تدبير، با سواد و با تجربه دانست و يادآور شد: از خداوند متعال مي خواهيم ما را از بندگان شكرگزار وجود اين پليس دهد.

حجت الاسلام والمسلمين راشد يزدي، در پايان صحبت هاي خود مباحثي را در خصوص نقش و اهميت خانواده در پيشرفت شخصيت اجتماعي افراد بیان کرد و ادامه داد: خانواده ای قوی و منسجم است که در آن عشق به همسر و فرزندان مستدام باشد، اعتماد و اطمینان در بین اعضای خانواده وجود داشته باشد، احترام متقابل بین اعضا برقرار باشد، اعضای خانواده نسبت به هم گذشت و ایثار داشته باشند و در آخر بین افراد خانواده انصاف و کم توقعی و درک متقابل وجود داشته باشد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا