نعمت زاده: پکیج-رادياتور ایساتیس الگوی توسعه و کارآفرینی است

یزدفردا"مهندس نعمت زاده وزیر صنعت معدن تجارت در بازدید از غرفه شرکت ایساتیس روند موفقیت و تلاش های صورت گرفته در این شرکت را موفق ارزیابی و ایساتیس را الگوی توسعه و کارآفرینی در ایران معرفی کرد.

بنابر این گزارش چهاردهمین نمایشگاه صنعت ساختمان از صبح ديروز در محل دائمی نمایشگاه تهران افتتاح شد و تا روز چهارشنبه ٢٢ام مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه وزیر صنعت معدن تجارت با حضور در غرفه گروه صنعتي ایساتیس با آخرین فعالیت های اين مجموعه آشنا شد. در این بازدید حسین آبادی مدیرعامل گروه صنعتی ایساتیس گزارشی از فعالیت های صورت گرفته  ارائه کرد.

وی گفت:ما هم اكنون به عنوان بزرگترين و مدرنترين توليد كننده ي رادياتور پانلي و اولين توليدكننده ي پكيج شوفاژ ديواري، داراي استاندارد خدمات پس از فروش در ايران فعاليت مي نماييم.
حسین آبادی افزود:رادياتورهاي پانلي ايساتيس داراي آخرين تكنولوژي روز ايتاليا است،كه محصولات مطابق با اين كيفيت تا كنون از آلمان،ايتاليا و تركيه وارد بازار كشور مي شد.

در ادامه این بازدید محمدرضا نعمت زاده از محصولات جدید این گروه شامل مدلهاي جديد و كم مصرف پكيج شوفاژ ديواري و رادياتورهاي پانلي دیدن کرد.

وزیر صنعت معدن تجارت از تلاش های صورت گرفته در این گروه تمجید کرد و افزود: وقتی باور توسعه و کارآفرینی همراه با حضور جوانان متخصص و نخبه در کنار هم جمع شود، می تواند پویایی و نوآوری را به صنعت بدهد.

وی از پکیج-رادياتور ایساتیس به عنوان الگویی برای توسعه و کارآفرینی یاد کرد و افزود: باید با بهره گیری از فناوری های نوین و دانش فنی روز دنیا در منطقه جایگاه اول را در حوزه صنعت تاسیسات کسب کنیم و با حضور شرکت هایی همچون ایساتیس این امر شدنی است.

گفتنی است در این بازدید مهندس زارع مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان یزدو همچنين  فرماندار شهرهای یزد و مهریز نیز حضور داشتند.






این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا