یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس: پلیس آگاهی استان یزد اعضای یك باند پنج نفره جعل و كلاهبرداری را دستگیر كرد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی استان یزد در تشریح این خبر گفت: در پی شكایت فردی مبنی بر اینكه عده ای سودجو و فرصت طلب با استفاده از سند جعلی؛ ملك وی را به متراژ 1600 متر مربع به فروش رسانده­اند، بررسی این موضوع توسط كارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی یزد در دست اقدام قرار گرفت.

وی با اشاره به صحت موضوع و مبلغ بالای كلاهبرداری و درنتیجه حساسیت این موضوع خاطر نشان كرد: كارآگاهان پلیس آگاهی یزد با تلاش و زحمات شبانه روزی بسیار زیاد توانستند افراد این باند را شناسایی و با انجام چند عملیات جداگانه آنها را دستگیر كنند.

سرهنگ "ایرج كاكاوند" مبلغ كلاهبرداری این باند را سه میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام كرد و افزود: متهمان در بازجویی های انجام شده به جعل ، كلاهبرداری و فروش مال غیر اعتراف كردند.

كاكاوند از تحویل متهمان این پرونده با دستور مقامات قضایی به زندان خبر داد و در ادامه با بیان مطالبی به شهروندان یادآور شد: اصل و یا حتی كپی اسناد و مدارك خود مانند: شناسنامه ، كارت ملی ، گذرنامه ، اسناد مالكیت زمین ، مغازه و .... را به دلایل مختلف همانند استخدام در شركت، انجام كار اداری و فروش ملك دراختیار افراد ناشناس و غیر مطمئن قرار ندهند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا