یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس: رییس مركز گزینش و استخدام استان یزد گفت: ناجا باید نیروهایی را استخدام و تربیت كند كه دارای روحیه و عقیده ای بالا باشند تا ماموریت های پلیسی را به نحو احسن انجام دهند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس استان یزد:  اولین آزمون استخدام درجه داری فرماندهی انتظامی استان یزد در سال 93 در محل سالن شهید وزیری فرماندهی انتظامی استنان یزد برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ"علی محمد شیرزادیان" با تاكید بر نگاه اجتماعی محور ناجا در سال های اخیر خاطر نشان كرد: ماموریت های پلیسی در عصر امروز و آینده پیش رو ، سخت و پیچیده است و هر روز نیز بر این پیچیدگی افزوده می شود ، لذا تربیت نیروی پلیس با مهارت و دیدگاه بالای اجتماعی باید از اولویت های مراكز گزینش و استخدام و همچنین آموزشگاههای تربیت درجه داری باشد.

وی بر آمادگی بالای پلیس در زمینه جسمانی ، روانی ، دینی و اعتقادی و... تاكید كرد و یادآور شد: با توجه به محیط پیچیده كاری و ماموریت های متنوع و گوناگون پلیسی، ناجا بایست نیروهایی تربیت كند كه در مقابل طوفان حوادث و اتفاقات متزلزل نشوند؛ بلكه با بصیرت بالا و نگاهی نافذ ماموریت های خود را به اتمام برسانند.

گفتنی است در این جلسه كه نمایندگان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات انتظامی استان یزد حضور داشتند ، آزمون مقطع درجه داری با شركت 98 نفر از داوطلبین واجد شرایط برگزار شد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا