شورای اسلامی شهر یزد طی بیانیه ای ضمن محکوم نمودن عوامل کشتار خونین در فلسطین ،  آمادگی خود را جهت حضور در فلسطین و مقاومت علیه استکبار و استعمار اعلام نمودند.

متن بیانیه بدین شرح می باشد:

سالهاست مردم فلسطين شاهد كفن پوش شدن كودكان و زنان و مردان خود هستند و ابرقدرتهاي جهان كه داد از صلح جهاني و دفاع از حقوق بشر مي زنند، نيستند و نمي خواهند آنان را ياري نمايند...!!!

روز قدس، روزي بود كه همه مسلمانان به ويژه مردم ايران با وحدت و يكدلي بر ضد استكبار و استعمار به پاخواسته و در حمايت از مردم فلسطين با شركت در راهپيمايي، مشت محكمي بر دهان استكبار به ويژه آمريكا و اسرائيل زدند.

اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد با وحدت و يكپارچگي و به عنوان نمايندگان مردم دارالعباده يزد در كنار مردم شريف خود در اين راهپيمايي عظيم شركت نمودند تا به استعمارگران جهاني اعلام كنند تا زمانيكه جان در بدن دارند بر ضد ظلم و ستم ايستادگي خواهند نمود و اينك با استعانت از پروردگار متعال و در ظلّ توجهات حضرت وليعصر(عج)،از محضر مقام معظم رهبري اجازه مي خواهند تا براي دفاع از مظلومان غزه و فلسطين ، با لباسي از كفن وارد صحنه شده و با حضور در بين مردم فلسطين ، بر عليه اسرائيل و حاميان جهاني آنان تا پاي جان ايستادگي نمايند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا