با حکمی از سوی دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست واحد تجمیع شده یزد معرفی شد/یزدفردا انتخاب شایسته دکتر اسلامی را به جامعه دانشگاهی استان خصوصا دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می گوید.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حمید میرزاده در اجرای بند 2 پیوست بخشنامه شماره48885/77/93 مورخ 29/4/93 در حکمی دکتر محمدرضا اسلامی را به سمت سرپرستی واحد تجمیع شده یزد با علوم و تحقیقات یزد منصوب کرد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرده است که با توکل به خداوند متعال و با صداقت، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشند.

بعد از تجمیع واحدها و پردیس‌های علوم تحقیقات با واحدهای مادر، دکتر میرزاده روز دوشنبه در راستای اجرای بند 2 بخشنامه شماره 48885/77/93 مورخ 1393/4/29 ، موضوع تجمیع واحدها و پردیس‌های علوم و تحقیقات، احکام انتصاب گروه اول سرپرستان واحدهای تجمیع شده(20نفر) را صادر و ابلاغ کرد.

دکتر محمد رضا اسلامی از مسوولین فرهنگی و پرتلاش استان يزد است که سابقه حضور داوطلبانه در عملیات های مختلف جنگ تحمیلی از جمله  کربلای 4 و 5 و  والفجر 9 و 10 را دارد.

وی علاوه بر عضویت شورای سیاست گزاری بسیج اساتید و عضو شورای راهبردی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، استادیار پایه 19 و دارای فعالیتهای علمی و  مقالات علمی متعدد می باشد.

دکتر اسلامی دارای مدارک تحصیلی کارشناسی اقتصاد کشاورزی از دانشگاه شیراز، کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی از دانشگاه تهران و دکتری اقتصاد منابع از دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات تهران می باشد که از جمله فعالیت های اجرایی وي ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد از سال 1376 الی 1381 ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از سال 1381 الی 1386 و ریاست علوم و تحقیقات یزد از سال 1389 تاکنون بوده است.

لازم به ذکر است؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در دی ماه 1361 به دست مرحوم دکتر علی سلطانی تاسیس و تا  سال 1387 مدیریت شد و پس از آن، دکتر محمد حسین مسلمین دانشیار گروه شیمی و دکتر سید حیدر میرفخرالدینی دانشیار گروه مدیریت صنعتی عهده دار ریاست اين واحد دانشگاهي بودند.

یزدفردا انتخاب شایسته دکتر اسلامی را به جامعه دانشگاهی استان خصوصا دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می گوید.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا