راهپیمائی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مخلتف مردم درمناطق مختلف شهرستا ن اشکذر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر ،مردم روزه دار اشکذر، خضرآباد و رستاق در راهپیمایی سراسری روز قدس، هم صدا با همه مسلمانان جهان خشم خود بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین طالبیان امام جمعه اشکذر با اشاره به آیه های قرآن کریم در خصوص مقابله با کفار گفت: در قران تاکید شده است که با تمام امکانات خود در برابر کفار مقابله کنید.

وی با بیان اینکه انسان مومن و معتقد به خدا می بایست در برابر ظالمان قیام کند، افزود: در قرآن نهی شده است که انسان مومنی به سوی مومنان برود و آتش عذاب خداوند گریبان گیرش می شود.

حجت الاسلام طالبیان رژیم صهیونیستی را رژیمی نامشروع نامید و افزود: ما به عنوان مسلمان در درجه اول وظیفه مبارزه با آنان را داریم و هم سایر مسلمین را نسبت به خطر با آنان آگاه کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری راه حل مسئله فلسطین انتخاب نظام حاکم توسط فلسطینیان و نابودی این رژیم است.

شایان ذکر است، مراسم راهپیمایی اشکذردر مورخ ۳ مرداد سال جاری بعد از اقامه نماز جمعه ،از میعاد گاه نماز  آغاز و راهپیمایان در مقابل مسجد الرضای اشکذر با ندای الله اکبر قطعنامه ۱۰ بندی راهپیمائی را تأیید کردند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا