غروب و زيبايي هايش گاهي دلتنگي مي آورد و گاهي خاطره مي سازد،،،اما اين بار خاطره ها جاودانه شد...از لبخند كودكانه تا خوشحالي نوعروسي كه خود را براي كدبانو شدن آماده مي كرد.

اينجا گوشه اي از بهشت با حضور ملائك و آسمانش رنگ آبي عشق كه هركس در آن پاگذاشت به نيت خير آمده بود،،،سجده گاه فرشتگان و خانه نرگس طبس كه كودكان و نوجوانان بي سرپرست آنجا صاحب خانه بودند و امشب همه ما ميهمان خدا بوديم.

نمازجماعت را به حجت الاسلام جعفرنيا اقتدا كرديم و روزه خود را همنشين سفره آسماني شديم و هركسي فارغ از غبار دنيا در اين شب خدايي پدري مهربان و مادري دلسوز براي فرزندان خانه هاي نرگس و حافظ طبس شده بود.

گويا ديگر سيد جلال هاشمي آنجا معاون استاندار و فرماندار ويژه نبود و اينجا همسرش را هم آورده بود تا حكم مادري بر فرزندان چشم انتظار اين خانه داشته باشد و علي اشرفيان در كسوت شهردار نيامده بود...مهدي اخوان صفار هم خيلي راحت و آرام فراموشش شده بود كه معاون فرمانداري ويژه است و عليرضا عبدالرحيمي، پيام بخشي طوسي نيز آنجا به جاي عضويت در شوراي اسلامي شهر طبس نماينده كودكان آسماني بودند.

محسن جلاليان يزدي نژاد هرچند ابهت انتظامي داشت اما آنجا با خاطري آرام از سرهنگي ستاد در فرماندهي منطقه انتظامي طبس فاصله داشت و محمود جلالي هم به جاي آنكه معاون مديركل و مدير آموزش و پرورش باشد، آموزگار مهربان مدرسه عشق بود.

خيلي ها از محمد نصيري بخشدار مركزي، حسين بخشايي رييس اداره ثبت احوال، ايرج توتونچي رييس اداره ورزش و جوانان و عباس سنچولي سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، مهدي قاسمي زاده معاون مديركل و رييس اداره كار، رفاه و تعاون اجتماعي و كارشناسان فرمانداري ويژه طبس تا دستندركاران امور ورزش شهرستان آنجا حضوري متفاوت داشتند.

فراموش نشود كه محمدحسين اكبري مطلق مديركل بهزستي استان خراسان جنوبي، هادي طالب زاده معاون وي و همشهري خودمان و وحيدرضا گازراني رييس اداره بهزيستي طبس هم در اين جلسه كنار ميزبان و ميهمان بودند.

بين خودمان باشد كه تصميمات خوبي هم مسوولان طبس در اين جمع گرفتند و كمكي هم به خانه نرگس اين شهر كردند اما خواستند تا بين خود و خدايشان بماند و ما هم امانتداري كرديم و نگفتيم...خدا قبول كند.

البته آخر كار هم آقاي مهندس هاشمي لوح سپاس مديركل بهزيستي خراسان جنوبي و مديران خانه هاي نرگس و حافظ طبس را به بعضي ميهمانان كه نقش پررنگي در حمايت از كودكان اين محفل داشته اند تقديم كرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا