مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: موفقیت های امروز والیبال نتیجه سرمایه گذاری بر روی رده های پایه است و این امر اهمیت استعدادیابی و توجه به رده های پایه را دو چندان می کند.

مسعود شریعتی در نشست اعضاء هیئت والیبال استان یزد که با جضور عباسعلی رضایی معاون استاندار و رئیس هیئت والیبال استان ، حجت السلام و المسلمین کوهستانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ،ناطق فرماندار شهرستان تفت ، مقوم  مدیر عامل مخابرات استان و دیگر اعضاء هیئت والیبال استان یزد حضور داشتند گفت:  واقعیت این است که موفقیت های امروز تیم ملی والیبال حاصل برنامه ریزی طولانی مدت و سرمایه گذاری درست بر روی نوجوانان و جوانان می باشد و ایران قبل از اینکه در بزرگسالان به این موفقیت ها برسد در رده های سنی نوجوانان و جوانان توانست نتایج خوبی را در مسابقات مختلف بگیرد.

وی افزود: با این برنامه ریزی های طولانی مدت و موفق،  والیبال ملی ما  امروز نه تنها قهرمان آسیا است بلکه توانست به عنوان اولین تیم آسیایی به جمع شش تیم برتر جهان برسد و امروز فدرسیون والیبال می تواند الگوی مناسبی برای دیگر رشته ها باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: هیئت والیبال استان یزد هم باید در راستای برنامه های فدراسیون گام بردارد و استعدادیابی و توجه به رده پایه را در دستور کار خود قرار دهد تا بتواند به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.

شریعتی خاطرنشان کرد: استان یزد پتانسیل و ظرفیت زیادی در رشته والیبال دارد و اگر برنامه ریزی خوبی در این رشته داشته باشیم می توانیم شاهد حضور و افتخار آفرینی والیبالیست های یزدی در میادین مختلف باشیم.

در ادامه این نشست رئیس هیئت والیبال استان یزد گفت: توجه جدی به تیم‌های رده پایه برای ما اصل است چرا که با همین رویکرد می‌توان ورزش قهرمانی را تقویت کرد.

 عباسعلی رضایی اظهار داشت: ما در هر مقطعی که روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کردیم و به تقویت آن همت داشتیم، توانسته‌ایم موفق عمل کنیم و براین اساس در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های ما نیز همین امر در اولویت جدی است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا