كاركنان شركت توزيع نيروي برق استان يزد در نیم روز جمعه آخرین ماه مبارک رمضان با سردادن فریاد مرگ بر اسرائیل حماسه ضد استکباری و ضد اسرائیلی را به نمايش گذاشتند.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد بسيجيان وكاركنان اين شركت همنوا با اقشار مختلف مردم از جمله پزشكان، ورزشکاران ، بازاریان و کسبه ، فرهنگیان و دانشجویان ، جنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کردند.

 مهندس علي اكبر رجبي به خبرنگار ما در روز قدس گفت : بسيجيان و كاركنان شركت در این راهپیمایی یک بار دیگر با آرمان های اصیل انقلاب اسلامی ایران که همانا استکبار ستیزی و مبارزه با اسرائیل و حامیان اش ، تجدید میثاق کرده و حماسه ای ضد استکباری را به نمایش گذاشتند.

 وي افزود: آیین راهپیمایی روز قدس با تجمع كاركنان برق از محل ميدان مجاهدين و قرائت زيارت آل ياسين آغاز و تا مسجدملااسماعيل ادامه داشت.

 فرمانده پايگاه بسيج شركت توزيع نيروي برق استان يزد با تقدير از خروش عظيم ملت و حضور پر رنگ همكاران در آیین جهانی قدس  تاكيد كرد: نابودی رژیم اشغالگر قدس و پایان دادن به کشتاره هجده روز اخیر رژیم اشغالگر در باریکه غزه نيازمند همدلي همه مسلمانان است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا