رییس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی با مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور دیدار و با اشاره به اهمیت مسئولیت‌های سازمان دامپزشکی، نقش این سازمان را در خودکفایی تولید محصولات غذایی حائز اهمیت دانست و بر داشتن برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای دستیابی به افق خودکفایی در تولید محصولات پروتئینی تاکید کرد.

محمدعلی عبداله زاده با اشاره به تلاش های خوب ومجدانه مدیرکل وکارکنان دامپزشکی استان خراسان جنوبی گفت: دامپزشکی استان خراسان جنوبی همانند سایر کشور نسبت به سال های قبل متحول شده است اما هنوز مشکلاتی دارد که برای رفع آنها باید به این مجموعه کمک کرد.

نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان با اشاره به حجم بالای کار و فشار به نیروهای موجود کار دامپزشکی تصریح کرد: بزرگترین مشکل در حوزه دامپزشکی خراسان جنوبی کمبود نیروی انسانی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کاهش بارندگی در سال‌های گذشته بر لزوم تلاشی جدی برای تامین نهاده‌های مورد نیاز دام و رفع مشکلات این بخش تاکید کرد.

در این دیدار حسین جعفریان مقدم نائب رییس و رسول عراقی خزانه دار شورای اسلامی شهر طبس، دکتر محمدعلی عبداله زاده را همراهی کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا