مصوبه دولت در مورد ادغام حمیدیا اجرا نمی شود

یزدفردا:صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد میزبان حجت الاسلام اکبر طالبی بازرس کل استان یزد بود که در این نشست اعضای شورای شهر درخواست ها و انتقادهای خود را مطرح کردند .

به گزارش یزدفردا "درنشست  اعضاء شورای اسلامی شهریزد با حجت الاسلام طالبی رییس سازمان بازرسی کل استان مطالبی از سوی اعضاء شورای شهر و رییس کل بازرسی استان مطرح شد.

در مورد تصویب اعتبارات نیز عدالت رعایت نمی شود .

محمد فقیه خراسانی افزود: چرا باید مشکل مردم بافق به سایر نقاط استان هم تسری یابد و چرا بایدپروژه  آب یزد توسط معدن چادرملو اجرا شود و بازهم دست ما پیش بخش خصوصی دراز باشد و در مورد تصویب اعتبارات نیز عدالت رعایت نمی شود .

اگر همه بگویند من اردکانی هستم مسئله زودتر حل می شود

 وی ادامه داد: به نظر می رسد اگر همه بگویند من اردکانی هستم مسئله زودتر حل می شود و در مورد تخصیص اعتبارات هم  اعتراض زیادی وجود دارد. 

 عضو شورای شهر گفت: در مور آزاد راه که توسط استان های همجوار در حال اجرا است ،اگر اقدام نشود ،مسیرهای یزد از خط خارج خواهد شد .

مصوبه دولت در مورد ادغام حمیدیا اجرا نمی شود

عضوشورای شهر یزد افزود:در مورد ادغام حمیدیا به یزد نیز علی رغم تصویبی که ابلاغ هم شده اما استاندار می گوید باید اقداماتی انجام شود و تاکنون هیچ کاری انجام نشده است.

دولتی ها بدهی خود به شهرداری را نمی دهند

 فقیه خراسانی اظهار داشت:  ادارت دولتی که از استانداری گرفته  تا نهادهای دیگر بددهی و حق و حقوقات شهرداری را نمی دهندو جزو مطالبات ماست و اگر این پول ها پرداخت شود کمک بسیار زیادی به شهرداری برای عمران و آبادانی یزد است.


> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا