یزدفردا :به دنبال پیگیری های شهرداری شاهدیه برای راه اندازی میدان تره بار چندبرابر ظرفیت شهر شاهدیه در جوار شهر یزد و مخالفت صاحب نظران با راه اندازی میدان تره باری موازی با میدان تره بار مرکزی یزد که با سرمایه گذاری میلیاردی بخش خصوصی در یزد راه اندازی شده است  و اظهار نظر حجت الاسلام بشکانی امام جمعه محترم این شهر در این رابطه، سایت یزدی نیوز که گفته می شود رسانه سخنگوی اصلاح طلبان یزدی است در تازه ترین واکنش خود نقد تندی را خطاب به امام جمعه شهر شاهدیه منتشر کرد که بدون هیچ اظهار نظری  در ادامه می خوانیم "

یزدی نیوز نوشت:نقدی بر سخنرانی های اخیر امام جمعه شهر شاهدیه آقای امام جمعه، ای کاش در هشت سال پیش هم اینگونه سخن می گفتید!


امام جمعه شهر شاهدیه که در چند سال اخیر انتقاد خاصی به همه آشفتگی های موجود در استان نداشته است به ناگاه از تریبون نمازجمعه و به دلیل یک میدان میوه وتره بار حملات عجیبی به دولت و مدیرانش کرده است.

به گزارش یزدی نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرابراهیمی بشکانی که افکار عمومی و رسانه های یزدی از انتقادات شدیدش در دوره اصلاحات خاطرات فراوانی در یک مسئولیت خاص دارند در مدت هشت سال گذشته حتی یک مورد انتقادش از تریبون نمازجمعه به دولت و دولتمردان نشده بود در چند ماه اخیر با بهره گیری از تریبون نمازجمعه وبه  بهانه های مختلف دولت تدبیر و امید رو مدیرانش را مورد آماج انتقادات قرار می دهد.

به جاست ایشان که خود زمانی از مسئولان استان بوده اند به جای تیترساختن برای رسانه ها کمی با تدبیر و انصاف به مسئله میدان میوه و تره بار شاهدیه نگاه کنند و جای خود را از یک سخنران منتقد به یک مدیر مدبر و خواهان حل مسئله  تغییر دهند تا خدای ناکرده اوضاع  شهرستان با سخنرانی های ایشان متشنج نشود.

"اگر برخی از مسئولان فرمانده عملیات در جبهه بودند چه بر سر مردم می آمد" این جمله جناب بشکانی می تواند بهانه ای برای قیاس های دیگر شود.

امید که هرچه زودتر مسئله میدان میوه و تره بار شاهدیه حل و نظر مردم جامه عمل بپوشد ولی بهره گیری از تریبون نمازجمعه برای انتقاد از دولت جای تامل بیشتری دارد.

 

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا