ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر " امام جمعه ابرکوه گفت : راهپیمائی روز جهاني قدس ملت متعهد و انقلابي ايران وکشور های جهان اسلام ناقوس مرگ اسرائيل را به صدا در آورد و بانگ آزادي قدس شريف را سرداد.
 حجت الاسلام "سيد ابراهيم حسيني "درخطبه هاي نماز جمعه كه با حضور مردم مومن و روزه دار شهرستان ابركوه برگزارشد اظهار داشت : ملل جهان اسلام با راهپيمايي باشكوه ،خشم مقدس خود را عليه اسرائيل اين غده سرطاني در پيكره جهان اسلام به نمايش گذاشتند .
وي گفت :ملت در لبيك به نداي جاودان امام راحل (ره) و فرمان مقام معظم رهبري و مراجع عظام تقليد نشان دادند كه براي نابودي رژيم غاصب اسرائيل همچنان در ميدان جهاد با دشمنان خدا حضور دارند .
حسینی ادامه داد: روز جهانی قدس ، میراث ماندگار حضرت امام (ره) در جهت تظاهرات  و انسجام جهان اسلام علیه اسرائیل این غده سرطانی در پیکره امت اسلامی است.
خطیب جمعه ابرکوه اضافه کرد: 35سال است که جهان اسلام در چنین روزی خشم مقدس خود علیه رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل را که ولیده پلیده آمریکا و انگلیس است ابراز می دارد.
وی تصریح کرد:‌ تظاهرات عظیم شما مردم مومن و روزه دار که همزمان با سراسر میهن اسلامی و جهان اسلام صورت گرفت ریشه در معتقدات دینی و قرآنی دارد که شرع مقدس اسلام  اسرائیل را که نماد کامل اغراض یهود عنود است دشمن مسلمانان میداند.
امام جمعه ابرکوه با اشاره خروج قهر آمیز امت اسلام علیه رژیم اشغالگر قدس جلوه ای از نصرت دین است تاکید کرد:
امروز استکبار جهانی به سردمداری شیطان بزرگ آمریکا که از انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران سیلی خورده است و چون در تقابل و رویا روئی با ملت بزرگ ایران ناکام و شکست خورده شده است .
حسینی با انتقاد شهید از سکوت مرگ بار مجامع بین المللی  گفت: رژیم وحشی اسرائیلی پیاپی با پیشرفته ترین سلاح ها مردم غزه را قتل عام کرده و طی دو هفته بیش از700شهید وهزاران مجروح به جای گذاشته و با بمباران بیمارستانها و کشتار های خانوادگی واقعیت ذاتی خود را در گرگ صفتی آشکارتر کرده است .
وی گفت :  اگر بنی آدم اعضای یکدیگر بودند کودکان غزه به جای شیر با خون سیراب نمیشدند !! اگر در جهان حکومت جنگل نبود گلوله کودکان فلسطینی را خواب نمیکرد و قبر گهواره آنها نمیشد.
خطیب جمعه ابرکوه تاکید کرد ملت با خروش و خشم مقدس خود این حقیقت را به دنیا ثابت کرد که ما تا پای جان در برابر دشمنان قسم خورده اسلام خصوصا مثلث شوم آمریکا و انگلیس و اسرائیل از پای نخواهیم نشست
وبه لطف خدا دیر یا زود شاهد رها شدن قدس عزیز و خرد شدن شیشه عمر سیاسی اسرائیل خواهیم بود .
بر پايه گزارش خبرنگار ايرنا مردم مومن و روزه دار شهرستان ابركوه در روز جهاني قدس با شعارهاي كوبنده مرگ بر اسرائيل ، مرگ بر آمريكا ، مرگ بر داعش ِصهیونیستی بر پیوند این گروهک تروریستی با رژیم صهیونیستی تأکید و انزجار خود را از گروهک تروریستی داعش ابراز کردند.
راهپيمايان درحالي كه پيشايش آنها امام جمعه ، فرماندار ، روحانيان ،درحركت بودند يكصدا خشم و انزجار خود را از رژيم اشغالگر قدس به نمايش گذاشتند. مردم مومن و روزهداراين شهرستان پير و جوان، زن و مرد، روحاني، دانشجو كارمند و بسيجي ، دانش آموز و فرهنگي، بازاري ، كارگر وكشاورزهمه وهمه بايكصدا باحمل پلاكاردهاي درحمايت ازمردم مظلوم فلسطين وشعارهائي دست خدا برسرماست خامنه اي رهبرماست ، مرگ براسرائيل ومرگ برامريكا ، اوج اين همدلي و وحدت بزرگ را درتبعيت از فرمامين امام خميني وخلف صالح آن حضرت مقام معظم رهبري و پاسداري از ارزشهاي انقلاب اسلامي بنمايش گذاشتند.
راهپيمايان پس از طي مسير ميدان امام حسين (ع) ، خيابان شهيد بهشتي ، چهار راه سرو ، خيابان منتهي به مصلي شهداي محراب محل برگزاري نماز جمعه با اجتماع در اين محل باسردادن شعار الله اكبر قطعنامه سراسري روز جهاني قدس در مورد تاييد قرار دادند. شهرستان ابرکوه با 500 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غرب یزد واقع است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا