برگزاری رقابت‌های ورزشي جام رمضان امسال نیز همچون سال‌های گذشته در شب‌های ماه مبارک رمضان شور و حال خاصی در بین علاقه‌مندان به این ورزش در طبس ایجاد کرده است.

شهرداري طبس در این جام با حضور تيم هاي ورزشي فوتسال، واليبال و بسكتبال آقايان و بانوان به خوبي درخشيد و براي اولين مرتبه در عرصه ورزشي بانوان نيز حاضر شد.

سرپرست تيم هاي ورزشي شهرداري طبس در توضيح بازي هاي اين مسابقات گفت: تيم فوتسال آقايان شهرداري طبس با چهاربازي و 4 برد و اخذ 12 امتياز به مرحله دوم راه يافت و در اين مرحله با 3 بازي انجام شده معادل 2 برد و يك تساوي، قطعيت حضور خود را در مرحله نيمه نهايي به ثبت رساند.

علي مروتي با اشاره به حضور تيم فوتسال بانوان شهرداري طبس در مسابقات شهرستاني كه از اول مردادماه آغاز شده است، افزود: تيم واليبال بانوان شهرداري طبس توانست در مسابقات جام رمضان به مقام نائب قهرماني نائل آيد كه در اين خصوص از تلاش خانم فاطمه نعمتيان سرپرست تيم ورزشي بانوان شهرداري توسط مديران حوزه مديريت شهري تقدير شد.

وي تصريح كرد: تيم واليبال آقايان شهرداري طبس توانست در بازي هاي پي در پي خود در 2 گروه به مرحله نيمه نهايي راه يابد كه در بازي هاي آينده خود به اميد صعود به رقابت خواهد پرداخت.

مروتي از توجه شهردار و شوراي اسلامي شهر طبس به حوزه ورزش و جوانان تقدير كرد و گفت: حضور تيم هاي ورزشي بانوان شهرداري طبس در تاريخ مديريت شهري بي سابقه است و اكنون نيز با پيشنهاد مهندس اشرفيان تيم بسكتبال بانوان شهرداري آماده حضور در رقابت هاي شهرستاني مي شود.

گفتني است تيم فوتسال شهرداري طبس در ليگ شهرستاني اعجاز توانست به مقام قهرماني دست يابد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا