روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛ سید جلال هاشمی فرماندار ویژه طبس با صدور پیامی ضمن محکومیت حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و کشتار مسلمانان بی دفاع فلسطین،‌ از مردم مؤمن و روزه‌دار و هميشه در صحنه طبس، دعوت نمود تا در راهپیمایی اخرین جمعه ماه مبارک رمضان( روز قدس) با شکوه و با صلابت هر چه تمامتر حضور یابند.

متن پیام معاون استاندار و فرماندار ويژه طبس بدین شرح است:

 بسمه تعالی

روز قدس روزی است كه باید پرچم آزادی خواهی ملت غیور ایران در سراسر دنیا برافراشته شود و همه دولت های زورگو بدانند كه مردم ما با تمامی توان حامی مستضعفان و محرومان دنیا هستند. 

گذر تاریخ نشان داده است که مستکبران و طغیان‌گران، هرگز نتوانسته اند با خشونت و درندگی، فروغ آگاهی بخش اسلام و امت اسلامی را خاموش کنند. مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و شجاعت حیرت‌انگیز زن و مرد و پیر و جوان آنان ‌در برابر صهیونیست‌های غاصب گواه زنده این مدعاست که فرجام این دشمنی نابخردانه با مظلومان، پیروزی نهایی حق بر باطل است وهمانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده اند: صهیونیسم و دولت غاصب و مجعول صهیونیستی در فلسطین ، محکوم به فناست.

امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بدلیل حملات ددمنشانه رژیم غاصب قدس وبه خاک و خون کشیدن کودکان و جوانان روزه دار بیش از پیش احساس می شود.

اینجانب ضمن اعلام محکومیت و انزجار از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و کشتار مسلمانان بی دفاع فلسطین،‌ بدينوسيله از مردم مؤمن و روزه‌دار و هميشه در صحنه طبس، دعوت مي‌نمايم تا با حضور شكوهمند خود در راهپيمايي روز جهاني قدس، همچون گذشته ضمن تجديد بيعت با آرمان‌هاي امام راحل (قدس سره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي مدّ ظله العالي و پاسخ دندان‌شكن به زمزمه‌هاي بدخواهان و كج انديشان، نداي آزادي مسلمانان و اماكن مقدسه مسلمين را سر داده و بار ديگر دشمنان اسلام و انقلاب را نااميد نمايند.

           سید جلال هاشمی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا