شورای اسلامی شهر یزد طی بیانیه ای  از همه شهروندان گرامی یزد می خواهد تا در راهپیمایی روز قدس  شرکت نمایند.

متن بیانیه بدین شرح می باشد:

اي خاكِ اولين قبله گاه مسلمين جهان تو آينه نماي سرنوشت كودكان و مردمان فلسطين هستي. تو چه غمها و چه جسدهاي پاره پاره كودكان و زنان در خون تپيده در راه اسلام و رهايي از بند غاصبين و استكباران در خود جاي دادي . تو شاهد دستهاي كوچك و بزرگ مردمي هستي كه در راه آزادي ميهن خويش چه سنگهايي را نثار غاصبين كردند تا شايد اصحاب ابابيل روزي اين سنگها را بر سر مستكبرين و اشغالگران ميهن خويش فرود آورده و تو را از ظلم و بيداد اين دشمنان غاصب رهايي بخشند؟ پس اي خاك دست نياز خويش را به سوي پروردگار مطلق جهان دراز نما و براي رهايي و آزادگي خويش از بند ظلم و بيداد دعا كن.

آيا كسي نيست تا مردم فلسطين را ياري كند؟ خدايا به تو پناه مى ‏بريم از اين كه ظالمى را يارى كنيم و يا مظلوم و دلسوخته ‏اى را بى ‏ياور گذاريم و يا آنچه حق ما نيست بخواهيم.  خدايا اكنون زمين سرشار از ظلم وبيداد شده است كجاست مهدي موعود تا زمين را سرشار از قسط و عدل نمايد. ما منتظران در ره اوييم پس خدايا در ظهور منجي بشريت حضرت وليعصر (عج) تعجيل نما.

اينك روز قدس , روزى است كه یادآور یكى از ابتكارهاى امام راحل عظیم الشأن ماست . این روز را دنیاى اسلام باید گرامى بدارد. توده هاى مسلمان با وحدت و يكپارچگي نگذارند كه بعضى از دولتهاى خود فروخته در فضاى آرام و سكوت مصنوعى كه به وجود آورده اند فلسطین را ذره ذره و لحظه به لحظه ذوب كنند و قضیه را به دست فراموشى بسپارند.

 

شوراي اسلامي شهر يزد

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا