به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد متن این بیانیه به شرح زیر است

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد همگام با دیگر نهادهای انقلابی ضمن بزرگداشت روز قدس به منظور حفظ و صیانت از این میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای از عموم مردم خداجو، ولایی، بصیر و همیشه در صحنه استان برای حضور باشکوه در یوم الله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت نمود.

تصمیم احیا کننده ی امام خمینی (ره) در نامیدن آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مصداق بارز کلام وحی است که :اگردرراه دین ازشما یاری طلبیدند برشما واجب است که آنهارایاری کنید. انفال/ 72

روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله ی آزادی فلسطینیان از یوغ غده ی سرطانی صهیونیسم، و بیانگر این نکته ی مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی شود بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت هایی شنیده می شود که سالها تحت یک مشت مستبد خودباخته، خفه شده بودند. نامگذاری آخرین جمعه  ماه مبارک رمضان به  "روز قدس" تنها یک نامگذاری نیست بلکه یک جریان سازی فرهنگی-سیاسی و استفاده تمام عیار از ظرفیتهای جهانی اسلام  و سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی و بیداری ملت هاست. این ابتکار خلاقانه معمار کبیر انقلاب که ناشی از آینده نگری ژرف اسلامی بود ، جریانی  جهانی را سازماندهی  کرد که امروزه معادلات منطقه ای و جهانی صاحبان قدرت و پول و فریب را به نفع مقاومت و بیداری تغییر داده است.

با شکسته شدن باور شکست ناپذیری اسرائیل در جنگ های 22 روزه و 33 روزه لبنان این رژیم اشغالگر در سراسر جهان هر روز منفور تر می شود و در سراشیبی سقوط قرار گرفته است. تولد حزب الله لبنان و مقاومت اسلامی لبنان ، خود یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و روزقدس است زیرا که این روز نمایش تأثیر رسالت انقلاب اسلامی در جهان است با توجه به وضعیت کنونی جهان اسلامی و ظهور دست های پلید رژیِم جنایتکار صهیونیستی در منطقه و در لباس گروه های تکفیری و سلفی و داعشی،  ما کارکنان ، مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در آستانه روز جهانی قدس ، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس ، لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

    قطعاً جهان، امسال در روز جهانی قدس شاهد شکوه وحدت و اتحاد و انسجام امت بزرگ رسول‌الله (ص) علیه صهیونیسم بین‌الملل و نظام‌های ظالم، اشغالگر و استکباری خواهند بود که بسیار باعظمت‌تر می‌خروشند و خشم و نفرت خود را از صهیونیسم فریاد می‌زنند.

    کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد  ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس-یادگار ماندگار حضرت امام راحل عظیم الشان رحمه الله علیه- از عموم مردم مسلمان، آزاده، آزاد اندیش استان می خواهد تا با توجه به تشدید جنایات و کشت و کشتارهای مردم مظلوم غزه بدست رژیم منحوس صهیونیستی و همچنین تجهیز و حمایت از داعش و تروریست های اجاره ای سلفی و تکفیری در عراق و سوریه با شکوهتر از هر سال در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و با ادای وظیفه دینی و انسانی خود، فجایع گسترده و حمللات ظالمانه رژیم صهیونیستی را محکوم نموده و روز قدس را، روز فریاد علیه اسرائیل غاصب و دفاع از مظلومین فلسطین تبدیل کنند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا