مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد:ثبت نام  متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان و صنايع دستي، فرش و نان و غله و... به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري از ساعت 8:00 صبح  امروز 1/5/93 آغاز و تا ساعت 24:00روز دوشنبه 6/5/93 ادامه می یابد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، حبیب کارگر با اعلام اين خبر گفت: سومین آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) سال 1393 در تاریخ 23 مرداد ماه سال جاری برگزار مي شود.

کارگر درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش هاي صنعت ساختمان،تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... )  بيان داشت: داوطلبان می توانند از تاریخ 1/5/93 تا 6/5/93 با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir  پس از خرید كارت اعتباري می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان،تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) بايستي پس از ثبت نام در آزمون از 20/5/93 تا 22/5/93 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir   با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.

کارگر با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سراسري سنجش مهارت گفت: در صورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند، مي توانند با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا