به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع" در ابتدای این نشست با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که  از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان روز قدس نامگذاری شده است گفت: بزرگداشت این یوم الله وظیفه ای همگانی است و باید شرایط را برای برگزاری مطلوب این راهپیمایی که در حقیقت سنبل وحدت و اتحاد اسلامی در دفاع از مظلومان عالم  است فراهم شود.

فرماندار تفت با بیان این که مردم فلسطین و غزه در همین ایام زیر شدید ترین حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته و عزیزترین فرزندان خود را در راه آرمانهایشان تقدیم می کنند گفت: تلخ تر از اقدامات وحشیانه و بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی، سکوت جوامع بین المللی و عربی و مدعیان حقوق بشر است که چشم خود را حتی بر روی شهادت زنان و کودکان بسته اند و این مصیبت بزرگی است. 

زارع با بیان این که دولت های اسلامی باید از مقاومت مردم فلسطین و مظلومیت آنان حمایت و پشتیبانی کنند اظهار داشت: مقاومت مشروع مردم فلسطین حق طبیعی آنان است و مسلمانان جهان باید با همه توان از مقاومت و ایستادگی مظلومانه و حقوق حقه مردم بی دفاع فلسطین پشتیبانی کنند.

فرماندار تفت با اشاره به این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی و امید برای مردم فلسطین و غزه و همه مظلومان عالم خواهد بود ادامه داد: راهپیمایی روز قدس باید با شکوه هر چه بیشتر در شهرستان تفت برگزار شود

زارع راهپیمایی امسال را متفاوت از سالهای قبل ارزیابی کرد و با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی پناه غزه در روزهای اخیر بر حضور باشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی امسال تاکید کرد.

یادآور می شود همگام با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس در شهرستان تفت از ساعت 30/11 روز جمعه 3 مردادماه از محل پارک بزرگ شهر به سمت مصلای قدس برگزار می شود.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا