دكتر سيد حبيب ا... ميرغفوري رئيس دانشگاه علم وهنر با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ، پایداری و شجاعت نیروهای مقاومت را تحسین نموده و همبستگی خود را با مردم مظلوم و صبور غزه و فرزندان مقاوم آن‌ها اعلام داشت.

دكتر سيد حبيب ا... ميرغفوري رئيس دانشگاه علم وهنر با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ، پایداری و شجاعت نیروهای مقاومت را تحسین نموده و همبستگی خود را با مردم مظلوم و صبور غزه و فرزندان مقاوم آن‌ها اعلام داشت.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علم وهنر متن این بیانیه به شرح زیر است:

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است .

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است .

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند .

کشتار ظالمانه و ددمنشانه کودکان، زنان و مردم مظلوم و روزه­ دار غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی در ماه عزیز و مبارک رمضان که از یک سو مورد حمایت غرب به سردمداری شیطان بزرگ آمریکا و از سوئی دیگر با بی‌تفاوتی کشورهای اسلامی عرب همراه گردیده، بار دیگر واقعیت تلخ تاریخ خونبار سرزمین مظلوم فلسطین را به نمایش جهانیان گذاشته است.

اما در مقابل با وجود این وضعیت اسفناک، عزم مردم مظلوم غزه و پشتیبانان مقاومت برای مقابله با صهیونیست ها جزم است و این بار نیز با امید به وعده الهی و توکل به او و در سایه صبر و اتکا به قدرت مقاومت جانانه خود همچون سال‌های گذشته، شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی را رقم خواهند زد.

در آستانه روز جهانی قدس ، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار بویژه دانشگاهیان و دانشجویان دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا