روابط عمومی زندان طبس، سومین جشن مردمی گلريزان در شب بيست و چهارم ماه مبارك رمضان، در اداره زندان طبس برگزار شد.

معاون فرمانداری ویژه طبس نیز در سخنرانی ، افتخار حضور خیرین در چنین مراسمی را توفیق دانست و افزود : ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای انجام کارهای خیری چون کمک به آزادی زندانیان است

مهدی اخوان صفار اظهار داشت: افرادی که به دلیل جرائم غیر عمد در زندان گرفتار شده و توان پرداخت بدهی خود را ندارند باید با کمک خیرین به کانون خانوده خود بازگردند

رئیس دادگستری طبس با تقدیر از خیرانی که در جشن گلریزان امسال شرکت کرده اند، برگزاری جشن گلریزان را به منظور کمک به زندانیان آبرومندی دانست که به واسطه مشکلات مالی ، روانه زندان شده اند .

غلامحسین توکلی افزود: محیط زندان محیط بسته و طاقت فرسایی است که ممکن است انسانهایی به سبب غفلت و نه از روی عمد در آن گرفتار شوند و این وظیفه ما مسئولان و مردم است که در حد توان به یاری آنان بشتابیم.

رئیس اداره زندان طبس با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در طبس گفت؛ به همت ستاد مردمي رسيدگي به امور ديه وكمك به زندانيان نيازمند استان خراسان جنوبی ، جشن گلريزان در شب بيست و چهارم ماه مبارك رمضان، در طبس برگزار شد.

حسین حسین پور دبیر جشن شهرستانی گلریزان با تشریح وضعیت زندانیان جرائم غیر عمد در زندان و بیان مشکلات مددجویان و خانواده هایشان، از خیرین نیک اندیش درخواست کرد با مساعدت و کمک های مالی ، نسبت به آزادی زندانیان جرائم غیر عمدی ، ستاد دیه را یاری نمایند.

در اين مراسم كه به میزبانی اداره زندان شهرستان طبس برگزار گردید ، رئيس دادگستري ، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب و معاون فرمانداری ویژه طبس و جمعی از خیرین حضور داشتند.

در ادامه این برنامه مردمی ، حاضرين با اهداء كمكهاي نقدي خود، رنگ و بوي اسلامي و الهي به مراسم دادند.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، حضور در ضیافت افطاری، بازدید از مجموعه فعالیتهای فرهنگی و اشتغال زندانیان در دیگر برنامه های جانبی جشن گلریزان امسال بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا