یزدفردا– فرمانده انتظامی استان یزد از شیوه جدید كلاهبرداران اینترنتی خبر داد.

به گزارش یزدفردا ، سرهنگ ایرج كاكاوند در این خصوص گفت : در جدیدترین شیوه وشگرد مجرمانه،  فرد کلاهبرداری به هویت نامعلوم مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان از طریق دادن پیامک با شماره (46555037981) با متن شما برنده 9500000 پوند شده اید می نماید.

در ادامه فرد كلاهبردار در این پیامك می خواهد برای اینکه این پول را آزاد کنید نام و شماره موبایل و ایمیل خود را به آدرس ایمیلnetcoca@outlook.com  ارسال کنید.

 بعد از ارسال به ایمیل فوق مجدد یک ایمیل دیگری به آدرسoperaions@uklloys.com  به مخاطبین با متن «شماره سریال تلفن همراه شما با یکی از بلیط های جام جهانی همخوانی داشته است و شما برنده مبلغ950000 پوند شده اید به منظور آزاد سازی این مبلغ به آدرس ایمیل ذیل نام و آدرس و ملیت خود را ارسال نمایید»می نماید.

درمرحله سوم نیز  بعد از ارسال مشخصات خواسته شده ، ایمیل مجددی با آدرس فوق که محتوای آن چندین فرم متعلق به بانک با آرم و علایم مربوطه بوده ارسال می نمایند و در پایان فرمها، خواستار اینکه فقط «مشخصات کامل را تکمیل و نیازی به شماره حساب نمی باشد» را ارسال می نماید.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان با هشدار به شهروندان  از آنها خواست مراقب پیامك هایی با چنین مضمون هایی باشند تا در دام  این افراد كلاهبردار گرفتار نشوند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا