یزدفردا"  فردي که با گذاشتن مطالب غير اخلاقي در يکي از شبکه هاي اجتماعي در جهت يافتن دوستان براي رسيدن به اهداف شوم خود بود ز شناسايي و دستگير شد.

 رئيس پليس فتا آذربايجان‌شرقي در تشريح اين خبر اظهار داشت: برابر رصد و پايش فضاي مجازي يک مورد پروفيل غير اخلاقي در يکي از شبکه هاي اجتماعي که اقدام به ترويج اعمال منافي عفت در بين جوانان مي نموده و سعي داشته با انتشار مطالب و عکس هاي مستهجن به غرايز جنسي خود برسد شناسايي شد.

سرهنگ محمد قاسملو بيان نمود: بعد از هماهنگي با مقام قضايي و اقدامات فني و مهندسي اجتماعي در جهت بدست آوردن هويت واقعي متهم ايجاد کننده پروفايل مذکور معمول و متهم با شگردهاي خاص پليسي دستگير و براي بازجويي به اين پليس منتقل شد.

اين مقام انتظامي افزود: متهم دربازجويي ها اعلام کرد که 6 ماه پيش اقدام به ايجاد اين پروفايل کرده و با استفاده از vpn و فيلتر شکن اقدام به دانلود فايل هاي مستهجن نموده و تعدادي را نيز توسط تلفن همراه شخصي خود گرفته و آنها را در پروفايل خود منتشر و به جهت اينکه رد يابي نشود، از کافي نت در اين خصوص استفاده مي کرد.

وي در ادامه بيان داشت: متهم علت و انگيره خود را سرگرمي و يافتن دوستان جهت رسيدن به لذت هاي جنسي اعلام که نتيجه تحقيقات تکميلي به همراه متهم به دادسرا ارسال و به جهت خدشه دار کردن عفت عمومي در فضاي مجازي قرار بازداشت صادر و پرونده جهت سير مراحل بعدي در اختيار دادسرا قرار گرفت.

رئيس پليس فتا آذربايجان‌شرقي در پايان خاطرنشان کرد: شهروندان به خاطر داشته باشند در جهت رسيدن به لذايذ جنسي ، برابر قانون شرع اسلام راههاي آسان و ساده اي منجمله ازدواج پايه گذاري شده است ، لذا راه اندازي و فعاليت در سايت هاي با صفحات مستهجن در شبکه هاي اجتماعي ضمن ايجاد خطرات جبران ناپذير بر بنيان خانواده و فرهنگ ايراني اسلامي ، موجبات بدبيني ساير کاربران کشورهاي ديگر نسبت به کاربران ايراني را فراهم خواهد آورد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا