معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد فعاليت خوب سينما گران جوان استان را ناشی از صميميت، حس مشترك بالا و مشاركت آنان خواند وگفت: فعاليت انجمن سينماي جوانان استان از اين سه امر تبعيت ميكند.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد "محمد علي طالبي" در جمع هنرمندان سينماي جوان استان كه در انجمن سینمای جوان استان برگزار شد، گفت: بر خود لازم دانستم از نزديك وضعيت انجمن سينماي جوانان استان را مشاهده كنم و به نوعي با هنرمندان اين انجمن و روند فعاليت آنان آشنا شوم.
وي با اشاره به برگزاری موفق نمایشگاه عکس توسط انجمن سینمای جوانان اظهار داشت: براي سينما گران جوان ما در استان شرايط خوبي فراهم شده و صميميت و حس مشترك و مشاركت را در اجراي يك برنامه خوب مشاهده ميكنيم و اين امر گوياي اين است كه فعاليت هاي  انجمن به نوعی از این امر حکایت می کند.
طالبي وظيفه خود و مسولين دانست كه بهترين شرايط را براي فعاليت انجمن های فرهنگي و هنری در استان فراهم كنند تا جوانان هنرمند بدون داشتن مشكل و دغدغه مكان مناسب، در استان فعاليت نمايند.
اين مقام مسئول به ضرورت درخشش بيشتر هنرمندان استان اشاره کرد وگفت: قطعا فراهم كردن امكانات و زمينه هاي فرهنگي در درخشش هنرمندان استان موثر است.
گفتنی است محمد علی طالبي نقش انجمن ها و هنرمندان را در فعاليت هاي فرهنگي استان موثر دانست و از پيگيري و مكاتبات لازم جهت حل مشكلات مربوط به مکان انجمن سينماي جوانان استان خبر داد.

 

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا