مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی استان یزد گزارش حوادث مهم هفته پیش را به نقل از واحد EOC این مرکز به شرح ذیل اعلام کرد

ـ‌اورژانس 115: روز چهارشنبه 25 تیرماه واژگونی خودرو پراید سه نفرمصدوم بر جا گذاشت . این حادثه در محور عقدا به اردکان ساعت 22:48 اتفاق افتاد که پس از اعلام به مرکز فرماندهی اورژانس دو واحد امدادی به محل حادثه اعزام شدند و سه مصدوم این حادثه پس از اقدمات اولیه به بیمارستان منتقل شدند .متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو جان باخت.

پنجشنبه 26 تیرماه خرابی یک واحد مسکونی خشت و گلی بر اثر ترکیدگی لوله در شهر یزد یک کشته و دو مصدوم در برداشت. دو واحد امدادی از پایگاه مرکزی یزد به محل اعزام شده و پس از آزادسازی مصدومین توسط همکاران آتشنشانی و انجام اقدامات درمانی اولیه، مصدومین را به بیمارستان انتقال داد. در این حادثه نیز یکی از مصدومین زیرآوار باقی مانده و جان باخت.

سومین حادثه شاخص هفته روز شنبه 28 تیرماه واژگونی خودرو پژو 405 در محور اردکان به چوپانان در ساعت 8:26 اتفاق افتاد . شدت این حادثه به حدی بود که دو نفر از سرنشینان خودرو در صحنه جان باختند و سه مصدوم دیگر توسط سه کد امدادی اعزامی به محل حادثه پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

حادثه بعدی در روز یکشنبه 29 تیرماه واژگونی خودرو وانت پیکان در جاده توتک به کرخنگان در ساعت 15:30 اتفاق افتاد . این حادثه 4 مصدوم داشت که یک واحد امدادی عملیات درمان و انتقال مصدومان را انجام داد .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا