نماینده مردم اردکان اظهار داشت: زمانی که اقشار هدف سازمان بهزیستی رضایت نسبی از خدمات ارائه شده داشته باشند می توان به دستیابی به چشم انداز ترسیم شده این نهاد خوشبین بود.

"محمدرضا تابش" در بازدید از مجتمع مسکونی 70 واحدی در دست احداث بهزیستی شهرستان اردکان با بیان اینکه رسیدگی به نیازهای تخصصی اقشار مختلف جامعه نیازمند نهادهایی منسجم و جلب مشارکت مردم و خیرین است گفت: سازمان بهزیستی مسئولیت سنگینی در عرصه های امدادی و اجتماعی دارد و عموما با افرادی سر و کار دارد که باید با خلوص نیت و تواضع ،مددکار آنان باشد و در تأمين سلامتي افراد و تـرميم آسـيب هـا اجتماعی ،همچنین احيـاي فعاليتهاي فردي، اجتماعي و اقتصادي اقشار نیازمند و آسـيب پـذير علی الخصوص معلولان عزیز، کرامت انسانی آنان را مدنظر داشته باشد.

منتخب مردم اردکان در خانه ملت، استیفای حقوق شهروندی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی را بسیار مهم دانست و با اشاره به گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه، به روز رسانی قوانین و الزامات قانونی دستگاه های اجرایی کشور برای خدمات رسانی و توانبخشی به معلولان و گروه های هدف را متذکر شد.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات همچنین با اشاره به نظر مساعد مجلس نسبت به نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی گفت: این نهادها با توجه به کارکرد خود نباید صرفا به اعتبارات دولتی وابسته باشند و می توانند از کمک های مردمی و خیرین بهترین استفاده را ببرند و با مشارکت مردم در طرح ها ،در کاهش مشکلات اجتماعی نیز موثرتر واقع شوند.

"تابش" همچنین ایجاد فرصت های شغلی و تامین مسکن و سرپناه مناسب برای معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی را هدفی مهم برشمرد و از مسئولان ذیربط خواست تا در حل مشکلات مجموعه مسکونی در دست ساخت بهزیستی اردکان اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان نیز در این مراسم با تشکر از نماینده مردم اردکان در حمایت از این نهاد بخصوص از لحاظ  بودجه و اعتبارات گفت: سعی کرده ایم تا بستر خوبی را برای فعالیت بخش خصوصی و حضور خیران  فراهم آوریم.

"جلیل عفتی" با ارائه گزارشی از اقدامات در دست اجرای این اداره کل در سطح استان یزد،نیروی انسانی متعهد و مشارکت مردم را سرمایه های این نهاد در پیشبرد اهداف مورد نظر برشمرد.

در این بازدید که فرماندار،شهردار،رئیس شورای اسلامی شهر و روسای ادارت آب و فاضلاب ، برق، گاز و مخابرات نیز حضور داشتند مقرر شد شهرداری نسبت به آسفالت و فضاسازی این مجتمع اقدام و ادارات مربوطه نیز در تامین زیرساخت های لازم مساعدت لازم را داشته باشند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا