با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان ، مدیرکل ، معاونین و خانواده های پرسنل استان جشن تکلیف تعدادی از فرزندان پرسنل بنیاد مسکن استان در محل هتل زنبق یزد برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان در ابتدای این مراسم گفت: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می بایست خود را جزیی از خانواده امام تلقی نماید زیرا مستقیماً از سوی خود امام دستور تشکیل آن داده شد.

حجت السلام موسوی بنیاد مسکن استان را جزء نهادها و ارگان هایی دانست که چه در زمینه های عمرانی و ساخت و ساز و چه در زمینه های برنامه های فرهنگی حرف نخست را در استان می زند.

قربانیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در این مراسم ضمن تبريك جشن تكليف فرزندان همكار بر نقش خانواده در ترويج فرهنگ نماز اشاره نمود.

آیت ا... ناصری در این مراسم ضمن اشاره به تاریخچه و اهداف تأسیس بنیاد مسکن از سوی امام راحل اظهار داشت: این نهاد خدمتگزار می بایست برای کسانی که فاقد مسکن و سرپناه هستند اقدامات اساسی را انجام دهد.

امام جمعه یزد با اشاره به حدیثی از امام سجاد (ع) که می فرمایند کار خوب به زیاد کار کردن نیست به خوب کار کردن است از کارکنان بنیاد مسکن خواست در کارهای اجرایی و نظارت های خود حداکثر توان و تخصص خود را بکار گیرند و مطمئن باشند وقتی کارشان را درست انجام دهند ماندگار می شود و به تبع آن دعای مردم را دارد و نتیجه آن نیز خداوند از آنان راضی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان درادامه با سفارش به خانواده ها در خصوص لزوم برنامه ریزی برای آینده فرزندانشان گفت: دنیای استکبار همه تلاش خود را بکار گرفته تا جوانان ما از دین ، اخلاق ، خانه و خانواده دور کند و کانون خانواده را از هم بپاشد.

آیت ا... ناصری وظیفه خانواده ها را سنگین دانست و از خانواده ها خواست تا با مراقبت در تربیت دینی اعتقادات فرزندان خود را حفظ نمایند و تلاش کنند تا کانون خانواده را برای آیند سازان این مرز و بوم گرم نمایند.

 

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا