یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس: فردي که با برداشتن کارت بانکي به همراه رمز کارت از کيف پول گم شده سوء استفاده کرده و برداشت غير مجاز اينترنتي مي نمود در تيريزشناسايي و دستگير شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس فتا:سرهنگ "محمد قاسملو" در تشريح اين خبر اظهار داشت : چندي پيش خانمي به هويت معلوم با ارائه شکايتي اعلام داشت که کيف دستي خود را گم کرده و بعد از آن متوجه شده که از حساب بانکي وي مبالغي بصورت غير مجاز برداشته شده است که بلافاصله موضوع رسيدگي به پرونده در دستور کار کاراگاهان ويژه تيم اقتصادي اين پليس قرار گرفت.

وي بيان نمود: در تحقيقات اوليه مشخص گرديد که شاکيه رمز کارت بانکي خود را در کنار کارت نگهداري مي نمود که تحقيقات لازم معمول و مشخص گرديد که مبالغ برداشتي بصورت خريد شارژ تلفن همراه بوده است.

اين مقام انتظامي افزود: پس از بررسي هاي تخصصي خريدار شارژها شناسايي و به اين پليس احضار و در تحقيقات بيان کرد، مدتي پيش کيف پول را در مسير برگشت به منزل پيدا کرده و در بررسي وسايل موجود داخل کيف مشاهده کردم که رمز کارت بانکي به همراه کارت بانکي در داخل کيف مي باشد.

وي در ادامه بيان داشت: با توجه به اينکه اقساط ام عقب افتاده بود فريب خورده و اقدام به خريد شارژ و فروش آن به افراد ديگر جهت پرداخت اقساط خود را نمودم و الان از کرده خود پشيمان هستم و خواستار بخشش شاکيه  هستم  که نتيجه تحقيقات تکميلي به عرض مقام  قضائي منعکس و پرونده با جلب رضايت شاکيه مختومه گرديد.

رئيس پليس فتا آذربايجان شرقي در پايان خاطرنشان کرد: به هموطنان توصيه مي شود که به جهت بهره مندي از فن آوريهاي نوين که يکي از آن، استفاده از کارت بانکي مي باشد، بايد نحوه استفاده صحيح و نگهداري از آن را بطور دقيق رعايت نموده و از نگهداري رمز همراه کارت جداً خودداري و مشخصات بانکي خود را نيز در اختيار افراد غير قرار ندهند و به ياد داشته باشيد کلاهبرداران در کمين هستند تا از کمترين زمان ممکن عليه شما و به سود خود استفاده کند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا