یزدفردا "محمد امامی::اعتمادی در اثر سانحه تصادف هم اکنون در بستر بیماری است

 علی محمد اعتمادی یار نام آشنای عرصه ی ارتباطات، در اثر سانحه ی تصادف در مسیر یزد – کرمان ، دچار آسیب دیدگی از ناحیه مهره های گردن گردیده و پس از مدتی معالجه و بستری در بیمارستان، هم اکنون به دلیل ناتوانی در حرکت و بیماری ناشی از این سانحه، در منزل خود بستری است.
علی محمد اعتمادی ؛ نامی آشنا برای اهالی رسانه و روابط عمومی است. یار مردم دار ما که بازنشسته‌ی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران – مرکز یزد است، و مدت ها در روابط عمومی این سازمان خدمتگزار مردم  بوده است.
وی که یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد است، پس از کسب افتخار پیش کسوتی و بازنشستگی از صدا و سیما در عرصه های فرهنگی را ترک نکرد و به به تداوم فعالیت پرداخت.

در این روزها و شب های عزیز و معنوی از یکایک عزیزان و مردم خوب و قدرشناس استان یزد تقاضا داریم دست دعا به درگاه ایزد منان برداشته و برای شفا و بهبودی کامل این عزیز همراه و همدل دعا کنند.

محبت نامه های شما برای اعتمادی عزیز و  میلیون ها  چشم انتظار دیگر ،هدیه ای است که در لیالی قدر قطعا از سوی آفریدگارمان بی پاسخ نخواهد ماند و یزدفردا نیز با محبت نامه های انسان های انساندوست و مومن مزین خواهد شد.

آرزو داریم این یار مردم دار  و فعال عرصه های فرهنگی و میلیونها دردمند چشم انتظار با اجابت دعای شما عزیزان، هر چه زودتر سلامت خود را بازیافته و به روند عادی کار و زندگی بازگردند.

انشاءالله تعالی


> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا