شهردار و نائب رييس شوراي اسلامي شهر طبس با حضور در جمع بانوان كارگاه هاي قالي بافي عتبات عاليات در خصوص مشكلات حوزه شهري بحث و تبادل نظر كردند.

شهردار طبس در اين نشست با تبريك ميلاد حضرت زهرا(س) گفت: بانوان بعنوان محور زندگي در سطوح خانواده يكي از موثرترين نقش هاي تجلي فرهنگ اسلامي در نهاد اجتماع مي باشند.

علي اشرفيان بر لزوم توجه ويژه به مشكلات بانوان در حوزه شهري اشاره كرد و گفت: شوراي چهارم بر توسعه عدالت محور تاكيد دارد و با نگاهي مساوي به توسعه و آباداني محلات و مناطق شهري تاكيد مي كند.

وي تصريح كرد: لزوم رفع مشكلات محلات پايين شهر هرگز از منظر شهرداري طبس كمتر از ديگر محلات نبوده و اهتمام جدي بنده و همكارانم در سال 1393 بر مرتفع نمودن كمبودهاي اين مناطق است.

شهردار طبس به گستره خدمات شهري در ماه هاي پاياني سال 92 اشاره كرد و گفت: به دليل نزديك شدن ايام بهار و ميزباني شهرستان طبس از ميهمانان نوروزي برخي نقاط در معرض ديد هموطنان در اولويت بهسازي قرار گرفت كه در همين راستا حدود 32 پروژه عمراني در كمتر از 90 روز عملياتي و به اتمام رسيد.

نائب رييس شوراي اسلامي شهر طبس نيز پايين محله را بعنوان مهد گسترش شهر خواند و گفت: شوراي اسلامي شهر و شهردار طبس به رفع مشكلات محلات پايين شهر اهتمام جدي دارند كه آينده اين مهم را محقق خواهد كرد.

حسين جعفريان مقدم افزود: در شوراي شهر طبس بر اساس اولويت كاري توجه به مشكلات حوزه هاي شهري با همراهي و مساعدت شهروندان پيگيري مي شود و توقع خادمين مردم در حوزه مديريت شهري بر اين است كه هر شهروند خود را يك شهردار بداند و به توسعه و زيباسازي مبلمان شهري در حد بضاعت خود كمك كند.

گفتني است در اين ديدار كه به دعوت موسسه فرهنگي، مذهبي بيت الزهرا (س) انجام شد بانوان قاليباف كه عمليات بافت فرش هاي عتبات عاليات را برعهده دارند با شهردار و نائب رئيس شوراي اسلامي شهر طبس به گفت و گو نشستند و مشكلات پايين محله را مطرح نمودند.

در اين نشست مجتبي گله زاده مديرعامل موسسه فرهنگي، مذهبي بيت الزهرا و عبدالرضا صمدي عضو هيئت امناي موسسه نيز حضور داشتند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا