سرپرست فرمانداری تفت در نشست شورای آموزش و پرورش نیر بر توجه ویژه به مقوله های فرهنگی در تعلیم و تعلم دانش آموزان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع" در ابتدای این نشست با قدردانی از خدمات و تلاش های معلمان نیر و تبریک پیشاپیش هفته معلم گفت: نقش معلمان در عرصه فرهنگسازی نقشی مهم و خطیر است که باید به آن توجه ویژه صورت گیرد.

وی با اشاره به اقدامات مناسب و شایسته آموزش و پرورش نیر در عرصه های پرورشی و آموزشی اظهار داشت: تلاش می کنیم در حد مقدورات در کمیته برنامه ریزی شهرستان و با تعامل و پیگیری لازم از مرکز استان، بخشی از نیازهای آموزش و پرورش نیز پوشش داده شود.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای گرامیداشت هفته معلم در تفت، بر تجلیل از خدمات و تلاش های ارزشمند معلمان در تعلیم و تربیت آینده سازان میهن عزیز اسلامی تاکید کرد.

وی با بیان این که خدمات معلم فراموشی ناپذیر است اضافه کرد: خدمتی که جامعه معلمین ارائه می کنند خدمتی انسان ساز و تاثیرگذار است که می تواند زمینه ساز تحولات مثبت در همه عرصه ها باشد.

زارع با بیان این که استعدادهای بسیار خوبی در دانش آموزان بخش نیر وجود دارد افزود: توجه به رشد درست علمی و تربیتی این عزیزان وظیفه ای است که اگر به نحو مناسبی صورت گیرد منفعت آن برای همه جامعه و تمام عرصه ها خواهد بود.

سرپرست فرمانداری تفت در بخش دیگری از سخنانش هدف از سفر به بخش نیر را دیدار با مدیران و آشنایی بیشتر با نحوه اقدامات و عملکرد آنان و همچنین تبیین اهداف و رویکردهای دولت تدبیر و امید در این بخش عنوان کرد.  

گفتنی است قبل از برگزاری این نشست، زارع با حضور در مجتمع آموزشی و پرورشی حضرت زینب(س) ضمن گفتگو با معلمان این مجموعه آموزش قرآنی از نزدیک در جریان نیازها و مسائل این مرکز قرار گرفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا