رئيس پليس فتا استان آذربايجان شرقي از دستگيري عامل برداشت غير مجاز از كارت عابر بانك يکي از شهروندان خبر داد .
"سرهنگ محمد قاسملو" در تشريح اين خبر اظهار داشت : چندي پيش در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينکه از حساب بانکي وي مبالغي به صورت اينترنتي و غير مجاز و در مجموع به ميزان دويست ميليون ريال برداشت شده است ، رسيدگي به اين امر در دستور کار پليس قرار گرفت.
اين مقام انتظامي افزود : با بررسي تخصصي موضوع توسط كارشناسان پليس فتا مشخص گرديد تراکنش هاي غير مجاز بانکي به صورت خريد شارژ تلفن همراه ، انتقال وجه و خريد از فروشگاه بصورت اينترنتي بوده است که برابر بررسي هاي جواب استعلامات واسله از بانک ها مشخصات افراد برداشت و استفاده کننده از شارژها مشخص و مظنون اوليه به اين پليس دعوت شد.
وي تصريح کرد : برابر مستندات موجود از متهم تحقيق که اعلام نمود که همکار شاکي مي باشد و چون اطلاعات بانکي وي در زمان تکميل فرم ضمانت در اختيار من بوده ، اقدام به برداشت نموده و از کرده خود پشيمان هستم که نتيجه اقدامات تکميلي به عرض مرجع محترم قضايي منعکس و متهم به جهت خيانت در امانت روانه زندان و پرونده مختومه گرديد .
رئيس پليس فتا استان آذربايجان شرقي در پايان خاطرنشان کرد : همشهريان عزيز دقت داشته باشند به هيچ عنوان اطلاعات بانکي خود را همراه کارت بانکي نگهداري نکرده يا آن را در اختيار ديگران قرار ندهند تا زمينه سوء استفاده از آن را فراهم سازند و در ضمن از استفاده غير قانوني تعهدات في مابين پرهيز و با رفتاري پسنديده موجبات تقويت اعتماد طرفين را فراهم سازيم. پليس فتا با هدف ارتفاء امنيت فضاي مجاري در کنار شما و با شما در فضاي مجازي همراه مي باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا