سرپرست فرمانداری تفت به مناسبت هفته سلامت و روز زن با حضور در موسسه خیریه حضرت فاطمه الزهرا(س) تفت از فعالیت ها و خدمات خیری این موسسه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، " محمود زارع" در این بازدید نیکوکاری و خدمت به نیازمندان جامعه را یک توفیق الهی عنوان کرد و گفت: خدمت به افراد معلول و ناتوان جسمی و سالمندان عزیز، یک عمل خیر ارزشمند و قابل تقدیر است که دست اندر کاران موسسه خیریه حضرت فاطمه الزهرا(س) به نحو شایسته ای در این مسیر پرثواب گام بر می دارند.

سرپرست فرمانداری تفت انجام امور خیر و خدمت رسانی به مردم را برخوردار از اجر عظیم الهی عنوان کرد و گفت: این فرهنگ موثر و اصیل باید به نحو شایسته ای در جامعه نهادینه شود.

زارع موسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) را موجب برکت برای شهرستان ارزیابی کرد و گفت: پرستاران این مرکز با خدمت بی وقفه، صبورانه و شبانه روزی خود به افرادی که حقیقتا نیازمند حمایت و یاری هستند الگویی ارزشمند را برای جامعه ارائه کرده اند.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان با اشاره به هفته زن، از خدمات و تلاشهای کارکنان زن این مرکز خیریه تجلیل کرد.

وی خدمات ارائه شده در این مرکز را بسیار مطلوب و شایسته قدردانی دانست و برای هرگونه کمک رسانی به منظور رفع نیازها و مشکلات این موسسه خیریه اعلام آمادگی کرد.  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا