اقدامات اخیر مرموزانه است و حکایت از تقویت شائبه توطئه دارد

این مطلب را محمد عباسی سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق عنوان کرد و افزود:ظاهرا افرادی هستند که مامورند هر از چندگاهی برای بافق ایجاد تنش کنند و آرامش را از مردم و مسؤلین بگیرند.

عباسی حذف نام برخی از کارکنان مجموعه سنگ آهن مرکزی بافق از لیست جدید هیات مدیره این شرکت را یکی از این موارد ذکر کرد و گفت:در لیست جدید برخی از افراد کاردان،متدین و مجرب و در عین حال بومی بافق حذف شده و بجای انها افراد دیگری جایگزین شده اند.

فضا برای خصوصی سازی سنگ آهن مرکزی بافق مهیا نیست

زمزمه خصوصی سازی و عرضه مجدد سهام شرکت سنگ آهن مرکزی بافق که فقط ۲۸/۵ درصد آن باقی مانده و مابقی به بازنشستگان لشکری و کشوری ،ورزشگاه قم و صندوق بازنشستگان فولاد واگذار گردیده است از دیگر موارد مطرح شده توسط سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق بود.

وی ادامه داد: اینکه عده ای فقط چشم طمع به ذخایر معدنی بافق دوخته اند و صرفا روی معدن زوم کرده و توجه به بخش صنعت شهرستان و ایجاد کارخانه های جوار معدنی را رها کرده اند اشتباه محض است و این در حالی است که خصوصی سازی در صنایع جوار معدنی و … بهتر و زودتر می تواند جواب دهد.

محمد عباسی افزود: با توجا به منویات مقام معظم رهبری کسی مخالف اجرای اصل ۴۴ نیست ولی مسؤلین مسلم بدانند که مقام معظم رهبری هم هرگز موافق تاراج معادن یک شهر در قبال ویرانی و بجای گذاشتن بیماریهای خاص قلبی ،ریوی،سرطان و… برای مردم آن منطقه نخواهند بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق گفت: حتی از سال ۱۳۷۹ مسؤلین در این زمینه قولها و وعده هایی داده اند که متاسفانه اجرایی نشده است!!!!

وی افزود :واقعا جای سؤال دارد که چرا عده ای آرامش و سکوت شهر  را هر از گاهی می گیرند و موجبات بدبینی مردم به مسؤلین و نظام را فراهم می کنند. باید به مسؤلین امر بگوییم که با وضع موجود فضای خصوصی سازی سنگ آهن بافق اصلا مهیا نیست و نیاز به تمهیدات و جلب رضایت و اعتماد مردمی دارد.

عباسی در پاسخ به اقدامات انجام شده درباره جلوگیری از خصوصی سازی سنگ آهن بافق گفت: به همه مسؤلین،عبادی ،سیاسی و امنیتی شهر و استان و نیز مسؤلین کشوری و مقام معظم رهبیری و راست محترم جمهوری مخالفت جدی خود را با این نوع خصوصی سازی مطرح نموده ایم و برخی از خواسته های مردم را متذکر شده ایم.

وی تخصیص ۱۰ درصد از سهام سنگ آهن به شهر به منظور جبران عقب ماندگی ها و بیماریها و… و اختصاص ۵ درصد از سهام به کارگران و کارکنان مجموعه سنگ آهن و ۲ درصد از فروش سنگ اهن به شهر و نیز تضمین جدی مسؤلین بر اجرای کارخانه های جوار معدنی به منظور ایجاد اشتغال پایدار و رونق بخشیدن به صنعت شهرستان و عملی نمودن وعده ها را از جمله خواسته ها مطرح نمود و ادامه داد که هم اکنون نیز موضوع در حال پیگیری می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا