به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)  گرامیداشت هفته مقام زن در جلسه ای با حضور محمود شاکری شمسی فرماندار از بانوان شاغل در فرمانداری یزد تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، محمود شاکری شمسی با بیان اینکه امروز بانوان ایران اسلامی در جامعه نقش آفرین هستند افزود: اندیشه های ناب امام خمینی (ره) بعد از انقلاب اسلامی زنان دارای نقش های برجسته بوده و موفقیتهای بزرگی را در عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ورزشی و ... کسب نموده اند.

فرماندار با اشاره به اینکه هیچ زنی در تاریخ اسلامی به عظمت و بزرگی حضرت فاطمه زهرا (س) نبوده است اظهار داشت: زنان کشور ما در مواردی همچون همسرداری ، تربیت فرزند، امر به معروف و نهی از منکر ، تبعیت از ولایت و ... با الگو قرار دادن این بانوی مکرم اسلام سعادت دنیوی و اخروی خود را تأمین سازند.

وی نقش بانوان شاغل را نسبت به دیگر زنان در محیط خانه و اجتماع مهم دانست و خاطر نشان کرد: این افراد با تدبیر خود به صورت هنرمندانه هم اوضاع خانواده را کنترل نموده و نیز در انجام امورات محوله در محیط کار نیز موفق هستند.

در پایان این جلسه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته مقام زن از بانوان شاغل در فرمانداری تقدیر بعمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا