اولین نشست شورای آموزش و پرورش در سال جدید برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان در سال 93 با دستورکار برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در سالن شهید ساداتی برگزار شد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این نشست به تجلیل از 260 معلم نمونه کشوری استانی و منطقه ای اشاره کرد و اظهار داشت : مراسم تجلیل از معلمان نمونه در سطوح مختلف ، از مدرسه تا سطح کشور برگزار و از معلمان بزرگوار تجلیل می شود .

" احمد شیرزاد " ، حضور و مشارکت نهادها ، سازمان ها ، ادارات و تشکّل های مردمی برای تجلیل از مقام معلم را خاطرنشان کرد و گفت : در هفته معلم ، برنامه های متنوعی از سوی تشکّل ها برای تجلیل از مقام والای معلم برگزار می شود .

شیرزاد ، تجلیل از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت ، معلمان بازنشسته ، معلمان تأثیرگذار و عیادت از معلمین در بستر بیماری را خاطر نشان کرد و افزود : این برنامه ها با تجلیل از 124 معلم شهید استان و دیدار با خانواده معزز شاهد ، آغاز می شود .

در ادامه ، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان به تشریح برنامه های بزرگداشت هفته مقام معلم پرداخت و گفت : دیدار فرهنگیان با امام جمعه و استاندار یزد ، شرکت فرهنگیان و دانش آموزان در نماز جمعه 12 اردیبهشت ، عطرافشانی گلزار مطهر شهدای معلم ، عیادت از فرهنگیان بستری و دیدار با خانواده شاهد و پیشکسوتان فرهنگی از جمله برنامه های هفته معلم است .

" علیرضا مصباح فر " ، برگزاری زنگ سپاس ، رژه سپاس ، شب شعر معلم ، شبی با قرآن و برپایی نمایشگاه توانمندی های معلمان ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی  را از دیگر برنامه های هفته معلم ذکر کرد .

مصباح فر ، برگزاری جشن شادی با حضور 8 هزار تن از معلمان و خانواده های آنان در هفته معلم ، اجرای برنامه روزی به یاد دیروز در مدارس قدیمی استان ،‌ تجلیل کارکنان ادارات از معلمان تأثیرگذار خود ، حضور مسئولان در مدارس و اهدای شاخه گل به معلمان را از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته معلم یاد کرد .

وی ، تجلیل از معلمان نمونه کشوری ، استانی و منطقه ای ، معرفی معلمان موفق ، انجام تبلیغات شهری و معرفی معلمان موفق در برنامه های صدا و سیما را نیز از سایر برنامه های پیشنهادی این هفته اعلام کرد .

 

***

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا