ستاد هدفمندی یارانه های استان یزد در اطلاعیه ای اعلام کرد: روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین برای ثبت‌نام یارانه‌ای جامانده‌ها و انصراف داوطلبان ثبت نام کرده از دریافت یارانه در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی در این اطلاعیه آمده است: سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه که تاکنون ثبت‌نام ننموده‌اند، باید با مراجعه به سایت رفاهی به نشانی www.refahi.irنسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

این اطلاعیه می افزاید: همچنین کسانی که  در روزهای 20 لغات 29 ماه جاری نسبت به ثبت‌نام دریافت یارانه نقدی اقدام نموده‌اند و تمایل به انصراف دارند، جهت کمک به ارتقای نظام سلامت و محیط زیست، کمک به تولید، بهبود فضای کسب وکار و گسترش حمل و نقل عمومی می توانند با مراجعه به سامانه رفاهی انصراف خود را اعلام کنند.

همچنن کسانی که پیامک سامانه رفاهی را دریافت نکرده‌اند باید در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین به سامانه یاد شده مراجعه کنند و چنانچه سامانه بعد از پر کردن مشخصات پیام ' شما قبلا ثبت نام کرده اید' داد، به منزله ثبت نام نهایی است.

همچنین کسانی که در مراحل ثبت نام شماره تلفن همراه خود را  صحیح وارد کرده باشند و پیامک شناسه ثبت نام دریافت نکرده اند این پیامک در روز های آینده  برایشان ارسال می شود.

ثبت نام از متقاضیان یارانه  بر اساس آخرین رقم کد ملی سرپرست خانوار از صفر تا 9 به ترتیب از 20 تا 29 فروردین انجام شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا