فرماندار اشکذر در پیامی ولادت حضرت فاطمه (س)، آغاز هفته زن و روز مادر را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، "محمدعلی شاه حسینی" در پیامی بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س)- آغاز هفته زن و روز مادر-  و ولادت فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره)را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بیستم جمادي الثاني سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و تولد بزرگ مرد تاريخ ، فرزند برومند زهراي اطهر (س) ، حضرت امام خميني (ره) را به تمام جامعه بانوان بالاخص بانوان عزيز شهرستان اشکذر تهنيت و تبريک عرض مي کنم.

ولادت مادر يازده خورشيد، تجلي لطافت خدا و عطوفت زنانه حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها در روزگار جاهليت، ريشه جهل و عداوت را خشکاند و دريچه هاي هدايت زنان عالم را يکي پس از ديگري گشود و سرآغاز تداوم سلسله خوبي هاي رسالت سيد رسل(ص) شد.

اينک شاهد آن هستيم که زنان مسلمان بر خود مي بالند که در مسيري که کوثر عالم، مصباح آن بود حرکت مي کنند و با تاسي از سيره فاطمه (س) در مسير تعالي گام بر مي دارند و مايه افتخار و موجبات گسترش شميم ناب سيره فاطمي در ميان يکايک زنان عالم مي شوند.

امید است زنان ایران اسلامی با عزم و اراده قاطع، بیش از پیش به شناخت وجوه تعالی‌بخش حیات پرفیض بانونی نمونه اسلام و پیروی از آن اهتمام ورزند، تا بتوانند به رسالت اسلامی و انقلابی خویش در عرصه های گوناگون اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... عمل نمایند.

اینجانب مجددا به نوبه خود این روز را به تمامی مادران، همسران و بانوان شهرستان اشکذر  تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

محمدعلی شاه حسینی

فرماندار اشکذر

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا