نماینده مردم شهرستان بافق درمجلس شورای اسلامی درجمع نمازگزاران این هفته نماز جمعه به ایستادگی مسئولین اجرایی در راستای احقاق حقوق مردم تاکید کرد.

حجت الاسلام زارع زاده با حضور در نماز جمعه وایراد سخنرانی در مراسم نماز جمعه این هفته مردم شهرستان بافق با اشاره به مسئولیت سنگین دولتمردان و مقام های اجرایی در جامعه ووظایف قوای سه گانه مجریه ، مقننه وقضائیه در کشور خواستار تعامل ودوستی ، همراهی وهمگامی برای رسیدن به اهداف انقلاب وجامعه که همان احقاق حقوق مردم است شد.

وی با تاکید به پتانسیل های موجود در کشور ایران همچون نفت ، گاز ، آب ونیروی عظیم واستعداد مردم گفت: با وجود این همه نعمتهای الهی فکر وبرنامه ریزی در ایجاد مایحتاج مردم نیاز است که کشور را به استقلال ونظام را به نظامی موفق ومقتدر برساند.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با تاکید  به توصیه‌های مقام معظم رهبری درباره نگاه به داخل و خودداری از نگاه و امید به غیر و خارج  بیان کرد: اقتدار یک نظام به مستقل بودن است و این استقلال امکان ندارد مگر اینکه از کل ظرفیت‌ها به نحو احسن بهره‌برداری شود.

حجت الاسلام زارع زاده با اشاره به مدیریت وعزم ملی در دوران دفاع مقدس وایستادگی مردم در برابر کشورهای غاصب و تولیدات علمی و دست آوردهای نظامی کشور افزود: کشور ما سرمایه‌های عظیم و استعدادهای بسیاری دارد و نیاز به مدیریت جهادی دارد که در پیام نوروزی مقام معظم رهبری به آن اشاره شد.

نماینده ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار گرفتن نام سردار جوکار نماینده یزد در لیست تحریم انگلیس، گفت: این موفقیت و مایه فخر را به این دوست و همکار گرامی تبریک عرض می‌کنم وخدا را شاکرم که که به فرموده امام سجاد دشمنان ما را از احمق ها قرار داد که کاری می کنند که نتیجه اعمالشان نصیب خودشان می شود و مردم  نیز بقدری از این استعمار پیر متنفر هستند  که هر کس را رد کنند تائید می‌کنند و بلعکس آن نیز است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود انتصاب طلایی مقدم فرماندار جدید را به مدیریت سیاسی و اداری شهرستان تبریک وبا اشاره به ظرفیتها وفرصتهای شغلی ومسائل صنعتی و مقرون به صرفه در شهرستان بافق خواستار همراهی مسئولان این شهرستان در طی مسیر پیشرفت وتوسعه بافق شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا