دومین جلسه ستاد هدفمند سازی یارانه های شهرستان یزد با حضور فرماندار،‌معاون برنامه ریزی ، اداری و مالی فرماندار و جمعی دیگر از مسئولین تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، محمود شاکری شمسی در این جلسه گفت: ثبت نام از متقاضیان نیازمند دریافت یارانه نقدی از 20 فروردین سالجاری آغاز و براساس جدول زمانبندی تا 29 فروردین ماه ادامه داشت.

فرماندار افزود: در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 30 و 31 فروردین ماه افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده و یا بعد از ثبت نام خواهان انصراف از دریافت یارانه نقدی می باشند می توانند با مراجعه به سامانه WWW.REFAHI.IR  نسبت به نام نویسی یا انصراف خود اقدام کنند.

وی با تقدیر از کلیه کسانی که به هر طریقی انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام داشته اند اظهار داشت: این اقدام به نوعی امری نوع دوستانه و خیر خواهانه به حساب می آید که به نفع هموطنان و کشور خواهد بود.

شاکری شمسی خاطر نشان کرد: مطابق با قانون درآمدهای حاصل از مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها صرف توسعه صنایع تولیدی ، حمل و نقل عمومی ، بیمه های بیکاری و اجتماعی و .... خواهد شد.

رئیس ستاد هدفمند سازی یارانه های شهرستان با اشاره به اینکه در این دوره بر خلاف دوره گذشته ، شاهد افزایش شیب قیمتها به صورت ملایم هستیم خاطر نشان کرد : مردم نگران شوک شدید ناشی از افزایش قیمتها نباشند زیرا دولت با عزم جدی در صدد کاهش نرخ تورم و افزایش تولید خواهد بود.

فرماندار تقویت و بازرسی از روند قیمت گذاری  و عرضه کالا و خدمات را خواستار شد و تأکید کرد: نهادهای نظارتی و بازرسی باید جلوی هر گونه اخلال در بازار را گرفته و با کسانی که قصد ملتهب نمودن این فضا را دارند به صورت قانونی برخورد کنند.

شاکری شمسی اضافه کرد: هیچ نهادو سازمانی اجازه افزایش نرخ خدمات را نخواهد داشت مگر اینکه مجوزهای لازم را از مراجع ذیربط اخذ نموده باشد.

در این جلسه گزارشی از نحوه ی ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی اعلام شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا