ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر "   مدیر بنیاد مسکن ابرکوه گفت : درسال گذشته برای مقاوم سازی مسکن روستائی حدود 10 میلیاردریال تسهیلات قرض الحسنه به روستائیان پرداخت شد.

حمید رضا چاکرالحسینی در گفت و گو با خبرنگار ما بمناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن و همچنین دهه حساب 100امام خمینی (ره) اظهار داشت : با پرداخت این میزان تسهیلات 83 واحد مسکن متقاضیان در روستاهای ابرکوه مقاوم سازی شده است.
وی گفت : درهمین 60نفر از متقاضیان مسکن مهر درشهر ابرکوه و مهردشت به بانک عامل معرفی شدند که در این زمینه 12میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به ازای هر متقاضی 200میلیون ریال پرداخت شده است.
چاکرالحسینی هممچنین گفت : 95 قطعه زمین برای جوانان فاقد مسکن در سطح روستاهای این شهرستان واگذارشده است . مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابرکوه ضمن تشکر از همکاری ثبت اسناد ابرکوه ادامه داد: درهمین یکهزار و300فقره سند مالکیت متقاضیان مسکن مهر پس از مراحل قانونی از اداره ثبت اسناد واملاک این شهرستان اخذ وبه متقاضیان واگذار شده است .وی اضافه کرد : با هدف توسعه روستاها و خدمت رسانی و رفاه بهتر مردم و پایداری بیشتر جمعیتی در روستاها ، طرح هادی در روستاهای احمد آباد و بداف ، شامل سنگ جدول بطول یکهزارو 200متر ، 18هزارمترمربع زیر سازی و آسفالت با صرف 8میلیارد اعتباراجرا شد. مدیربنیاد مسکن ابرکوه ، تملک 36هکتار زمین در روستاهای ابرکوه برای افراد فاقد مسکن ومطالعه و تهیه طرح و اجرای طرح هادی در روستاهای مریم آباد ، حسین آباد ، هک و رحمت آباد و کلپه را ازدیگر فعالیت ها برشمرد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا