کارشناس ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد : کمیته پذیرش و بررسی در سال گذشته تعداد 78 پیشنهاد را مورد بررسی قرار داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد محمد رضا بنایی عنوان کرد : با برگزاری 13 جلسه در حوزه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات 78 پیشنهاد رسیده به کمیته این اداره کل مورد ارزیابی قرار گرفت .

وی در ادامه ابراز کرد : از این تعداد 18 پیشنهاد تصویب شده ،52 رد شده و تعداد 8 پیشنهاد در دست بررسی کمیته پذیرش و بررسی پیشنهادات است .

بنایی از اهداف تشکیل کمیته های پذیرش و بررسی پیشنهادات به ارج نهادن به انديشه تك تك كاركنان ، توسعه روحيه مشاركت جويي، همكاري و كار گروهي ، فعال نمودن‌ فضاي كار و زندگي سازمانی و ايجاد محيط مناسب براي برانگيختن حس مسئوليت پذيري اشاره کرد .

وی از افزایش فرهنگ مسئوليت‌ پذيري ، تسهیل شدن دستيابي به اهداف سازماني ، کاهش مقاومت در برابر تغيير ، ارتقاء کيفيت فرآيند تصميم‌گيري سازمان ، افزايش رضايت شغلي ، هم افزایی سازمانی و ايجاد احساس مشترک در محيط کاري به عنوان مزایای تشکیل کمیته های پذیرش و بررسی پیشنهادات در ادارات نام برد .

بنایی خاطر نشان کرد : افرادی که تمایل به ارائه پیشنهاد در راستای بهبود خدمات در بخش های مختلف در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای دارند می توانند به سایت این اداره کل مراجعه کرده و فرم ثبت پیشنهاد را تکمیل کنند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا