حجت‌الاسلام دکتر محمدجواد زنجانی طبسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس، به ادامه مذکرات ایران و گروه ۱+۵ درباره موضوع انرژی هسته‌ای کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار جهانی برای کند کردن سرعت پیشرفت ایران اسلامی، سرمایه‌گذاری و توطئه‌ی زیادی می‌کند که از جمله‌ی آن تغییر فضای بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت طبس افزود: امروز آبروی دولت در سیاست خارجی به برخی مسائل از جمله مذاکرات هسته‌ای گره خورده است؛ کسی حق ندارد بر سر موضوع هسته‌ای ایران معامله کند، چراکه دستاوردهای هسته‌ای با هزینه‌ی سنگین خون دانشمندان هسته‌ای حاصل شده است.

زنجانی طبسی تصریح کرد: انجام مذاکرات هسته‌ای به هیچ عنوان به‌معنای عقب‌نشینی کشورمان نیست و به‌طور قطع کسی حق ندارد بر سر موضوع هسته‌ای ایران معامله کند، چراکه دستاوردهای هسته‌ای با هزینه‌ی سنگین خون دانشمندان هسته‌ای حاصل شده است.

خطیب جمعه موقت طبس با بیان اینکه از سیاست‌های دولت در مذاکرات هسته‌ای پشتیبانی می‌کنیم، افزود: امروز آبروی دولت در سیاست خارجی به برخی مسائل گره خورده است که یکی از آن‌ها مذاکرات هسته‌ای و دیگری موضوع عدم پذیرش نماینده ایران در سازمان ملل از سوی آمریکاست که این اقدام آمریکا بر خلاف قوانین بین‌المللی است.

وی یادآور شد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرموده‌اند، مهمترین نتیجه دست‌یابی ایران به انرژی هسته‌ای، تقویت اعتماد به نفس ملی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا