دبیر مجمع مشورتی سیاستگذاری دانشگاه یزد، به منظور تعیین اعضای این مجمع، از اعضای هیأت علمی دانشگاه درخواست کرد با توجه به اهداف مجمع، اسامی سه نفر از افراد صاحب نظر را به انتخاب خود، حداکثر تا سوم اردیبهشت ماه امسال از طریق پست الکترونیک برای وی ارسال کنند.

دکتر سید محمد بزرگ با ارسال رایانامه ای برای همه اعضای هیأت علمی دانشگاه، اهداف سه گانه این مجمع را بدین شرح بیان کرده است:

 

1- سیاستگذاری رویکرد کلی دانشگاه در زمینه های مختلف فعالیت آن از جمله فعالیت های آموزشی، پژوهشی، اداری، فرهنگی، ...

2- ارایه مشاوره و سیاستگذاری در زمینه های مورد درخواست ریاست دانشگاه و موضوعات پیشنهادی اعضای مجمع.

3- استفاده از نظرات کارشناسان در موضوعات مورد بحث مجمع و پیشنهادهای اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه یزد در سیاستگذاری.

وی در ادامه با بیان اینکه در نظر است از همکاران برای انتخاب افراد صاحبنظر برای عضویت در این مجمع نظر خواهی شود، از دانشگاهیان درخواست کرده است برای مشارکت در این امر، نام سه نفر از همکاران عضو هیات علمی را، حداکثر تا چهارشنبه 93/2/3 از طریق ارسال ایمیل به دبیر مجمع: bozorg@yazd.ac.ir پیشنهاد کنند.

دکتر بزرگ در ادامه خاطرنشان کرده است: افراد پیشنهادی، صاحب نظر در امور دانشگاه بوده و دارای تجربه کافی (حداقل 10 سال سابقه کار)، دیدگاه های سیاستگذاری کلان و نگرش استراتژیک، استقلال فکری و روحیه تعامل و همفکری باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا