کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان تفت با محمود زارع سرپرست فرمانداري شهرستان تفت دیدار و گفتگو کردند

به گزارش روابط عمومی فرمانداري تفت به نقل از اداره کتابخانه های شهرستان تفت، در این دیدار که جمعی از کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی شهرستان حضور داشتند، "محمود زارع رشکوئیه" فرماندار شهرستان از آشنایی با پرسنل کتابخانه های عمومی شهرستان ابراز خرسندی کرد و گفت: زیبا ترین کتاب هستی قرآن است و این ارزش کتاب و ارزش کار کتابداری را نشان می دهد.

وی در ادامه صحبتهای خود با اشاره به این سخن پیامبر (ص)  که "دانش اگر در ثریا هم باشد مردانی از ایران آن را بدست می آورند" افزود: یکی از مراکزی که می توان به این دانش دست یافت کتابخانه ها و مطالعه کتاب های مفید است.

زارع اظهار داشت : کتاب را باید خوب پاسداشت و برایش ارزش قائل شد خوب مطالعه کرد و به دیگران نیز انتقال داد گرچه پیشرفت تکنولوژی در جهان امروز و ایجاد سرگرمی های فراوان در جامعه موجب ضعف فرهنگ استفاده از کتاب گردیده ولی باید فرهنگ کتابخوانی و استفاده از کتاب های مفید را برای مردم نهادینه کنیم .

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان تفت اظهار داشت: باید هرچه سریعتر جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان را تشکیل دهیم و چون این انجمن رتبه نخست را از نظر کیفی داراست دیگر نیازی به آسیب شناسی مباحث نیست و ابراز امیدواری کرد که با همکاری مستمر با اداره کتابخانه ها از قافله کتاب و کتابخوانی عقب نمانیم و شاهد رشد هرچه بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان باشیم.

در ابتدای این دیدار  "هادی قاسمی"  رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تفت ضمن عرض تبریک برای انتصاب شایسته آقای زارع بعنوان فرماندار تفت به ارایه گزارشی از وضعیت کتابخانه های شهرستان پرداخت و خواستار توجه ویژه فرماندار به مباحث کتاب و کتابخوانی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا