سرپرست فرمانداري تفت در ديدار با جمعي از هنرمندان اين شهرستان بر نقش مهم و تعيين كننده هنرمندان در همه عرصه ها تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع" در اين نشست صميمانه با تبريك ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و همچنين سالروز تولد بنيانگذار جمهوري اسلامي، به نقش مهم انقلاب اسلامي در رشد و توسعه هنر اشاره كرد و گفت: انقلاب اسلامي راه را براي توسعه هنر در همه لايه هاي اجتماعي باز كرد و فضا را براي رشد و بالندگي هنرمندان فراهم آورد.

سرپرست فرمانداري تفت با بيان اين كه بايد به "زيبايي" ديد و به "زيبايي" كمك كرد ادامه داد: بايد تلاش كرد اين نوع نگرش به جامعه هنرمندان احياء شود.

وي با اشاره به اين كه هنرمندان تفت با توجه به قابليت و توانايي بالايي كه دارند بايد بيش از پيش در عرصه هاي مختلف ورود پيدا كنند افزود: يكي از اين عرصه ها در حوزه سيماي شهري است كه هنرمندان مي توانند از طريق ارائه طرح هاي هنرمندانه و اجراي آن، ياريگر مهمي در اين عرصه باشند و لطافت ويژه اي به شهر ببخشند. زارع ادامه داد: هنرمندان حتي در عرصه هاي مختلف پروژه هاي عمران شهري مي توانند موثر بوده  و در ارائه سيماي مناسب‌تر از طرح هاي عمراني نقش ايفا نمايند.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان يكي از مهم ترين حوزه هاي حضور هنرمندان تفت را عرصه هاي گردشگري عنوان كرد و گفت: در حوزه گردشگري، كه از محورهاي توسعه شهرستان است، بايد از پتانسيل هنرمندان به نحو شايسته استفاده شود تا شاهد رونق اين عرصه در شهرستان تفت باشيم.    

سرپرست فرمانداري تفت با بيان اين كه به دنبال افزايش نشاط سالم اجتماعي هستيم خاطرنشان كرد: هنرمندان عرصه هاي مختلف با توجه به اين كه با روح و روان مردم سر و كار دارند مي توانند نقش مهمي را در افزايش سطح نشاط سالم در شهرستان تفت بر عهده گيرند.

زارع از راه اندازي اتاق فكر شهرستان تفت براي شناسايي و بهره گيري مناسب از قابليت ها و پتانسيل هاي تفت بر اساس سند توسعه شهرستان خبر داد و با اشاره به نقش مهم هنرمندان در كمك به اين مهم اظهار داشت: در آينده نزديك مشاور هنري فرماندار نيز از ميان هنرمندان اين شهرستان انتخاب خواهد شد.

در ادامه اين نشست جمعي از هنرمندان به ارائه ديدگاهها و نكته نظرات خود پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا