یزدفردا؛ به مناسبت بزرگداشت مقام  كار و كارگر جلسه ای به منظور برنامه ریزی و ارائه راهکارهاي مناسب در خصوص برنامه های کمیته کارگری بمناسبت هفته کارگر روز چهار شنبه مورخ 93/1/27 و در سالی که بنام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین گردیده با حضور رئيس دفتر امام جمعه مهريز، اعضاي كميته كارگري  و شوراي بسيج قشر كارگري در سالن اجتماعات  اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي شهرستان مهريز تشكيل گرديد.
در اين جلسه عباسعلي دهقاني زاده رئيس اداره تعاون كارو رفاه اجتماعي شهرستان مهريز ضمن عرض خوش آمد گويي به حضار در خصوص برنامه هاي هفته كار و كارگر به بحث و تبادل نظر پرداخت.
در ابتدای این جلسه ابويي فرمانده حوزه بسيج اداري كارگري امام جواد مهريز با اشاره به اينكه يكروز مورخ (93/2/9) در اين هفته با نام روز بسيج كارگري نامگذاري گرديده  در خصوص نقش بسيج و كارگران در حوزه اقتصاد و صنعت و مشكلات كارگران مواردي را بيان نمود.
 وي در ادامه افزود: مسئله بكارگيري واشتغال معلولين در واحدهاي توليدي شهرستان يكي از مهمترين دغدغه هاي اصلي است كه خوشبختانه تا كنون با استقبال برخي از صاحبان صنايع از جمله مدير شركت سيمرغ همراه بوده كه جاي تقدير و تشكر را دارد.
 ابويي با اشاره به بزرگداشت هفته كار و كارگر  برنامه هاي پيشنهادي آن حوزه را اعلام نمود.
در ادامه حميد رضا بشارت مدير عامل شركت عمران شهرك صنعتي مهريز در خصوص همكاري تعدادي از شركتهاي تابعه  در جهت ارائه تسهيلات به كارگران از طريق تفاهمي كه با برخي از بانكهاي شهرستان داشته اند خبر داد و پيشنهاد نمود كه دريافت كمكهاي خيريه از شركت ها ميبايست از طريق ارگانهاي خيريه دولتي بصورت واحد وطي برنامه اي مدون در طول سال جهت كمك به خانواده كارگر زن سرپرست خانوار و كارگران از كار افتاده و نيازمند انجام پذيرد كه در غير اين صورت باعث بي ميلي و عدم استقبال مسئولين واحدهاي توليدي مي گردد.
در ادامه جلسه هر يك از حضار نسبت به برنامه هاي پيشنهادي به بحث و تبادل نظر پرداختند.
درپايان رئيس اداره تعاون كارو رفاه اجتماعي شهرستان مهريز ضمن جمع بندي موارد طرح شده نتيجه گيري كامل را به جلسات بعدی موکود کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا