سیدمحمد رستگاری  در نشستی با حضور مدیران صنایع شهرستان مهریز مهریز با تاکید بر استفاده از مشاور در صنعت مهریز گفت: انجمن مدیران صنایع در مهریز باید تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه از تمام توان خود برای رشد صنعت در مهریز استفاده خواهم کرد افزود: وجود یک مشاور قوی در صنعت مهریز می‌تواند خط مشی و نقشه راهی برای توسعه و پیشرفت بخش صنعت در کنار انجمن مدیران صنایع باشد.

فرماندار مهریز تعامل دانشگاه و صنایع را زمینه‌ساز کاهش بیکاری در جامعه دانست و گفت: چند سال پیش دانشگاه‌های مهریز با صنایع این شهرستان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند تا دانشجویان با استفاده از این صنایع بتوانند وارد محیط کسب و کار شوند.

رستگاری تصریح کرد: متاسفانه این تفاهم نامه مدت زیادی تداوم نداشت که باید در اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی و دانشگاه‌های آزاد و پیام نور مهریز قرار گیرد.

مدیرعامل شهرک صنعتی شهرستان مهریز نیز بر ضرورت حمایت از صنعتگران در شرایط حساس کنونی تاکید کرد و گفت: صیانت از تولید و بهبود محیط کسب و کار و روان‌سازی امور واحدهای تولیدی و توسعه زیربنایی شهرک صنعتی مهریز از مهمترین محورهای فعالیت مدیریت این شهرک است.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهرک صنعتی شهرستان مهریز با تمام توان تلاش می‌کند تا مشکلات کلیه واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک اعم از دولتی و غیردولتی را به کمک مسئولان حل کند.

حمیدرضا بشارت افزود: در حال حاضر در بسیاری از شاخص‌های صنعتی، شهرستان مهریز حائز رتبه‌های برتر کشوری است که نشان دهنده تلاش جدی و عزم راسخ صنعتگران و خدمتگزاران این شهرستان است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا