یزد فردا" جوانان ورزشکارشهر ندوشن همواره از کمبود امکانات ورزشی رنج می برند و درک عمق محرومیت و فقر امکانات ورزشی در این شهر تنها با حضور مستقیم مدیران و مسئولان استانی میسر است.

مشکلات ناشی از عدم امکانات مناسب سبب شده است انگیزه و رغبت ورزشکاران شهر ندوشن روز به روز کم تر شود.

در شهر ندوشن اکثر جوانان و نوجوانان توانایی اکثر ورزشها را دارند ولی نه امکانات مناسب و نه حامی برایشان وجود دارد که به خواسته خود دست بیابند.

یکی از اهالی شهر ندوشن نیز با بیان این که جوانان شهر در ایام بیکاری،هیچ نوع سرگرمی فرهنگی و ورزشی ندارند، گفت: جوانان شهر ما به دلیل نبود امکانات ورزشی و امکانات اولیه ای هم چون تور والیبال یا میدان ساده مناسب فوتبال، مجبورند در داخل شهر پرسه بزنند.همچنین جوانان ندوشنی نیز گفتند: بیشترین مشکلات و ناهنجاری ها منشاء آن نبود امکانات ورزشی است. جوان دیگری هم که با موتور در حال گشت و گذار داخل ندوشن است، نیز می گوید: به خاطر بیکاری و نبود امکانات ورزشی مناسب مجبوریم با موتورسیکلت وقت خود را سپری کنیم.

تیم فوتبال شهرداری ندوشن که در لیگ دسته دو شهرستان میبد قهرمان شده وتوانسته است به لیگ دسته یک شهرستان نیز صعود نماید تمرین هایشان در زمینی خاکی که سطح آن را خار و خاشاک فرا گرفته است،صورت می گیرد که تصویر زیر این گفته را اثبات می نماید.

این پیروزی نشانگر این است که روحیه ورزش دوستی و ورزشکاری در جوانان ندوشن موج می زند و ندوشنی هایی که در بیرون از ندوشن زندگی می کنند و از امکانات شهری و استانی استفاده می نمایند به درجات خوب ورزشی در سطح استان و حتی کشوری نیز دست یافته اند.که برای دست یافتن به این مهم همت مسئولین شهرستان و بخش ندوشن را می طلبد که با شناسایی این استعداد ها و شکوفایی آنها گامی موثر در ورزش شهر ندوشن برداشته شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا